//

Nieuwe Cydia Logo!

Nieuwe Cydia Logo! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit eigenlijk al gemeld is en of dit al langer bestaat, ik zat mij eigenlijk een beetje te ergeren aan cydia ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-10, 23:54
BlietZ BlietZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Nieuwe Cydia Logo!

Ik weet niet of dit eigenlijk al gemeld is
en of dit al langer bestaat, ik zat mij eigenlijk een beetje te ergeren aan cydia dat deze nog niet een mooi retina logo had.
zelfs niet na de limerain update

tot ik nu met greenposion een iphone 4 heb gejailbreaked.
toen ben ik erachter gekomen dat er inderdaad een nieuw logo is
nu vraag ik mij af, komt dit door greenpoision, of door 4.1.0

hier de 2 screens en extra info over op wat voor iphone ze genomen zijn (dikgedrukte is het enige verschil)

iPhone 4
32GB
4.0.1 Jailbreakme.com Jailbreak

Geen updates bij changes in cydia

Klikken voor groot plaatje



iPhone 4
16GB
4.1.0 GreenPoision Jailbreak

Geen updates bij changes in Cydia



Klikken voor groot plaatje


Ligt het nou aan de jailbreakmethode? of aan cydia zelf? en waarom is de update niet beschikbaar voor 4.0.1?
of weet iemand er meer over ?

Laatst gewijzigd door BlietZ; 21-10-10 om 01:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-10, 01:19
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Ligt aan de update van Cydia, de methode om te jailbreaken heeft NIETS te maken met Cydia of de mogelijkheden die je hebt. Een jailbreak is een jailbreak en daar is geen onderscheid in.
  #3  
Oud 21-10-10, 01:30
BlietZ BlietZ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
Ligt aan de update van Cydia, de methode om te jailbreaken heeft NIETS te maken met Cydia of de mogelijkheden die je hebt. Een jailbreak is een jailbreak en daar is geen onderscheid in.
Hoe kan het dan zijn dat zodra ik op de 32gb iphone cydia+alle addons volledig geupdate heb volgens Changes tabblad in cydia zelf
en toch nog steeds het lage resolutie icoontje heb?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs na installatie Cydia app, Apple logo. Powerknop deffect. !!!!! kilzone Jailbreak apps en thema's 0 23-04-11 00:00
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo pdewildt Jailbreak apps en thema's 0 14-05-10 12:41
iphone loopt vast op apple logo na update cydia Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 7 03-12-09 18:45
swirley mms geinstalleerd en nu heeft Cydia het buienradar logo?? Jane_1983 Archief 1 26-08-09 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.