//

Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen

Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je op de iphone safari of je contacten scherm opent heeft het standaard een lichtblauwe kleur. Nu wil ik deze kleur veranderen in Photoshop. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-10, 17:12
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen

Als je op de iphone safari of je contacten scherm opent heeft het standaard een lichtblauwe kleur. Nu wil ik deze kleur veranderen in Photoshop. Ik weet alleen de namen er niet van. Ik kan het nergens vinden in UImages van mijn thema iBox Carbon. Weet iemand wat de namen zijn van de bestanden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-10, 17:53
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Als je op de iphone safari of je contacten scherm opent heeft het standaard een lichtblauwe kleur. Nu wil ik deze kleur veranderen in Photoshop. Ik weet alleen de namen er niet van. Ik kan het nergens vinden in UImages van mijn thema iBox Carbon. Weet iemand wat de namen zijn van de bestanden?
Volgens mij is het makkelijker te veranderen met de "Black Navigation Bars" in Cydia.
Door die te downloaden en aan te vinken in Winterboard verander je al het blauw in zwart.
Weet niet zeker of je dit bedoelt, zo niet dan kan je dit bericht als niet geplaatst beschouwen haha!
  #3  
Oud 25-10-10, 19:04
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Klopt wat je zegt. Alleen hoe kan ik het bestand bewerken. Het is een plist bestand. Deze kan ik niet in Photoshop openen.
Alleen Safari verandert niet mee. Moet ik hier een ander bestand voor aanpassen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
Volgens mij is het makkelijker te veranderen met de "Black Navigation Bars" in Cydia.
Door die te downloaden en aan te vinken in Winterboard verander je al het blauw in zwart.
Weet niet zeker of je dit bedoelt, zo niet dan kan je dit bericht als niet geplaatst beschouwen haha!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Standaard (camera) app wijzigen iMarvin Jailbreak apps en thema's 0 08-04-10 14:37
Safari kleur wijzigen ...ed. roy_swinkels Jailbreak apps en thema's 4 14-04-09 11:38
Kleur van het display m.adegeest Archief 2 15-09-08 16:05
Naamplaats van het weer wijzigen cath iPhone algemeen 5 05-04-08 11:55
Standaard wachtwoord dottie wijzigen Freek Archief 0 15-10-07 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.