//

Lockdown App

Lockdown App discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje over Lockdown. Is er een manier om zonder dat je de code weet toch in de beveiligde App te komen? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-10, 13:21
Rehc Rehc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard Lockdown App

Hallo,

Ik heb een vraagje over Lockdown. Is er een manier om zonder dat je de code weet toch in de beveiligde App te komen? Ik wil dit omdat ik vermoedens heb van ontrouw in mijn relatie. De eeuwige cliché....

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-10, 13:34
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rehc Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb een vraagje over Lockdown. Is er een manier om zonder dat je de code weet toch in de beveiligde App te komen? Ik wil dit omdat ik vermoedens heb van ontrouw in mijn relatie. De eeuwige cliché....

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Thanks!
Zie onderstaande link:

Forgot Lockdown Password and Safe word and it's locked - xSellize

Vrees voor je dat dit niet lukt zonder dat je de iPhone in de DFU mode zet en opnieuw restored en jailbreakt.. maarja dan ben je alles kwijt dus weet je nog niks.
Maar waarom vraag je niet gewoon of je eens in haar telefoon mag kijken omdat je je onzeker voelt?
Als ze niks te verbergen heeft zal ze je zo in haar telefoon laten kijken toch?
Of kan je toevallig wel in haar oproepen lijst?
Gewoon kijken of er namen/nummers staan die je niet kent!

Succes!
  #3  
Oud 29-10-10, 14:13
Rehc Rehc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
Zie onderstaande link:

Forgot Lockdown Password and Safe word and it's locked - xSellize

Vrees voor je dat dit niet lukt zonder dat je de iPhone in de DFU mode zet en opnieuw restored en jailbreakt.. maarja dan ben je alles kwijt dus weet je nog niks.
Maar waarom vraag je niet gewoon of je eens in haar telefoon mag kijken omdat je je onzeker voelt?
Als ze niks te verbergen heeft zal ze je zo in haar telefoon laten kijken toch?
Of kan je toevallig wel in haar oproepen lijst?
Gewoon kijken of er namen/nummers staan die je niet kent!

Succes!
Thanks voor je reactie. Nou het verhaal is nog al ingewikkeld. Het komt er op neer dat mijn partner al een mistap gemaakt heeft. Sinds we weer bij elkaar terug zijn heeft hij over codes op. Op Cydia, Sms, Foto's....werkelijk waar alles. En z'n Itunes staat op zijn laptop, waar ook een onbekende code op staat kortom, ik loop overal vast...ik heb het al vaak genoeg gevraagd maar heeft geen zin.
  #4  
Oud 29-10-10, 15:15
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rehc Bekijk bericht
Thanks voor je reactie. Nou het verhaal is nog al ingewikkeld. Het komt er op neer dat mijn partner al een mistap gemaakt heeft. Sinds we weer bij elkaar terug zijn heeft hij over codes op. Op Cydia, Sms, Foto's....werkelijk waar alles. En z'n Itunes staat op zijn laptop, waar ook een onbekende code op staat kortom, ik loop overal vast...ik heb het al vaak genoeg gevraagd maar heeft geen zin.
Ik ben natuurlijk geen expert op dit gebied maar het lijkt mij dat als hij (sorry dat ik eerst dacht zij, kwam door je naam) al een keer eerder de misstap heeft begaan en jullie weer samen zijn hij er alles aan wil doen om je vertrouwen weer terug te winnen!
En daar hoort eerlijkheid en openheid ABSOLUUT bij!
Tuurlijk zijn sommige dingen prive maar ik ben van mening dat de basis van elke realtie vertrouwen is!
En als hij echt voor jullie wil gaan, zal hij er alles aan moeten doen om dit vertrouwen weer terug te winnen.
En als hij dit niet wil of niet kan.. dan is hij je ook niet waard en zal hij inderdaad wel iets te verbergen hebben!

Laatst gewijzigd door Eduardo; 29-10-10 om 15:18.
  #5  
Oud 29-10-10, 15:33
Eduardo Eduardo is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rehc Bekijk bericht
Thanks voor je reactie. Nou het verhaal is nog al ingewikkeld. Het komt er op neer dat mijn partner al een mistap gemaakt heeft. Sinds we weer bij elkaar terug zijn heeft hij over codes op. Op Cydia, Sms, Foto's....werkelijk waar alles. En z'n Itunes staat op zijn laptop, waar ook een onbekende code op staat kortom, ik loop overal vast...ik heb het al vaak genoeg gevraagd maar heeft geen zin.
Heb nog even voor je gegoogled maar kan niks vinden op "wachtwoord vergeten Lockdown" of zo iets..
Hoop voor je dat iemand anders nog een oplossing heeft of dat je er zelf achterkomt
  #6  
Oud 29-10-10, 18:24
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Ik sluit me volledig aan bij Eduardo . Als je niks te verliezen hebt zet je er ook geen code op . Ik gebruik zelf ook lockdown op mijn iPhone voor mail en sms en zo verder maar mijn vrouw weet altijd precies welke code ik gebruik .
  #7  
Oud 29-10-10, 19:40
Rehc Rehc is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor jullie reacties ik denk dat t ernaar uitziet dat dit een moeilijke zaak wordt

jullie hebben ook gelijk...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ìPhone 3G spaced bij LockDown Raicho Jailbreak apps en thema's 0 16-03-11 22:24
Lockdown springboard crash iPhone 3G HighContrast Jailbreak apps en thema's 6 27-12-10 19:20
Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown Victorinox 13 Jailbreak apps en thema's 95 05-10-10 20:11
Lockdown-v2.0 op 2.0 16gb us heeeeelp Victorinox 13 Archief 1 05-08-08 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:43.