//

Transparante Statusbar probleem

Transparante Statusbar probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Winterboard theme geïnstalleerd waarbij een transparante statusbar hoort nu is het probleem dat in mijn homescreen de statusbar zwart is met witte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-10, 14:23
wittereuzz wittereuzz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Transparante Statusbar probleem

Ik heb een Winterboard theme geïnstalleerd waarbij een transparante statusbar hoort nu is het probleem dat in mijn homescreen de statusbar zwart is met witte Text. In mijn lockscreen is hij wel transparant evenals in mijn mediaplayer. Ik heb echt van alles geprobeerd zoals Default_BG.png, FSO_BG.png, FST_BG.png, Silver_Base.png en Translucent_Base.png te wijzigen in de winterboard themes map onder Uiimages en in bundels com.Apple.springboard zelfs in het bestandssysteem. Echter zonder succes is er misschien iemand met het zelfde probleem die mij hiermee kan helpen? Alvast vriendelijk bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Transparante Iphone! LioApplefan iPhone accessoires en onderdelen 1 24-01-11 00:43
Transparante Statusbar optie is weg uit winterboard mvgessel Jailbreak apps en thema's 11 05-02-09 03:29
transparante dock? borgqueenx Jailbreak apps en thema's 3 21-11-08 09:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.