iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Installer Werkt Niet !!!! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/7796-installer-werkt-niet.html)

rlobbes 19-02-08 21:47

Installer Werkt Niet !!!!
 
Hallo, ik heb een nieuwe 1.1.3 16GB waar ik net mee bezig ben.
Heb via installer Apollo geinstalleerd en daarna kan ik installeren wat ik wil maar er verschijnt niet op het scherm na het installeren, ook niet na uit en aan of rebooten!?
Heb nu dus het standaard scherm MET Apollo icoon erbij en verder krijg ik er niets meer op!?
Krijg Apollo er ook niet af want hij staat niet in de "Uninstall" lijst bij installer?

HELPPPPPPPPPPPPPPPP

rlobbes 19-02-08 21:48

Heb ook RESET ALL SETTINGS gedaan maar had ook geen resultaat!!

iFonzie 20-02-08 18:28

Misschien dat een restore werkt ik zou niet weten wat het probleem is.

devilion 20-02-08 18:56

mischien kan je met winscp het programma verwijderen

rlobbes 21-02-08 20:20

winscp geprobeerd maar krijg geen verbinding met de iphone!!

rlobbes 21-02-08 20:21

hoe moet ik restoren dan??

de_schaap 22-02-08 09:38

Gebruik de zoekfunctie eens.

Of hook hem up to iTunes, en dan Restore clicken. Vervolgens ZiPhone gebruiken.

jpingen 22-02-08 10:57

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.
Ik heb een 1.1.3 8GB iphone. Ik heb een aantal programma's kunnen installeren via installer, maar kon telkens niet syncen. Toen syncfix geinstalleerd en syncen lukte toen wel, maar nieuwe programma;s installeren via installer lukt vrijwel niet meer. bijna altijd verschijnt er geen icoontje na het installeren. Pas als ik eerder geinstalleerde progjes uninstall (want dat werkt wel bij mij) dan kan ik soms een nieuw progje installeren.
Inmiddels heb ik alle geinstalleerd progjes eraf gehaald, maar kan nu niks nieuws meer installeren.

eriak 22-02-08 11:19

heb je BSD Subsystem geïnstalleerd?

jpingen 22-02-08 11:27

ja, die is geinstalleerd. Is dat niet goed?

eriak 22-02-08 11:28

jawel, heb je nodig voor de installatie van andere progs

eriak 22-02-08 11:34

heb een paar dagen terug hetzelfde probleem gehad, lag aan een verkeerd repo adres.
Installen van volgende source was voor mij de oplossing
h t t p://repo.smxy.org/iPhone-apps/

er staat tussen de sources een Ste Packaging met ongeveer zelfde repoadres, gooi die er maar af

jpingen 22-02-08 11:35

ik heb net weer wat geprobeerd te installeren. 2 progjes gingen goed. Daarna niks meer.
Als een installatie lukt via installer dan komt na de installatie de categories lijst van installer weer in beeld. Als het niet gelukt is dan krijg ik het springboard in beeld meteen na het downloaden en installen.

jpingen 22-02-08 11:40

Heb dat repo adres toegevoegd, maar helpt ook niet helaas.

jpingen 22-02-08 11:43

heb na veel moeite sysinfo kunnen installeren. Als ik daa rop reload springboard doe zie ik opeens wel sommige geinstalleerde programma's, maar nog niet allemaal.

eriak 22-02-08 11:51

Ik zou restoren naar 113 via Itunes, unlocken, jailbreaken, enz, daarna BSD Subsystem en Bosstool installeren.
Met Bosstool ruimte maken door fonts, ringtones, en applications (in die volgorde) verplaatsen, dan zou alles probleemloos moeten draaien

jpingen 22-02-08 11:56

Thanks. Ik zal het vanavond als ik thuis ben ff proberen.

jpingen 22-02-08 12:44

Hmmm, ik zie dat ik 0MB vrij heb van 266MB. Misschien heeft dat er iets mee te maken :-)
Wel gek, want ik heb er vrijwel niks op geinstalleerd.

Net via bosstools de fonts verplaatst en heb er 84MB bijgekregen.

Inmiddels al 3 progs geinstalleerd zonder problemen.

Het probleem lijkt opgelost! :-)


Iemand een idee wat er zoveel ruimte in beslag kan nemen? Ik heb nu maar 5 kleine porgjes (kleiner dan 1 MB) geinstalleerd.

eriak 22-02-08 13:43

de FW uitteraard, met al zijn apps

jpingen 22-02-08 14:38

Aha, wat is de FW ook al weer? :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.