//

wifi van je iphone doorlinken naar laptop

wifi van je iphone doorlinken naar laptop discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Situatie: lastige laptop die op de enofandere manier geen verbinding wil maken met router, Iphone 4 die dat WEL wilt, en doet het het prima. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-10, 18:41
lilquincey lilquincey is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop

Situatie:

lastige laptop die op de enofandere manier geen verbinding wil maken met router, Iphone 4 die dat WEL wilt, en doet het het prima.

Is er een cydia app of andere tool die het mogelijk maakt om van mijn iphone een router te maken zodat mijn laptop via het internet van mijn iphone kan internetten?

Mvg!

quincy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-10, 18:44
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Cydia programma's
  #3  
Oud 25-11-10, 18:57
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lilquincey Bekijk bericht
Situatie:

lastige laptop die op de enofandere manier geen verbinding wil maken met router, Iphone 4 die dat WEL wilt, en doet het het prima.

Is er een cydia app of andere tool die het mogelijk maakt om van mijn iphone een router te maken zodat mijn laptop via het internet van mijn iphone kan internetten?

Mvg!

quincy
Je zoekt denk ik mywi 4
  #4  
Oud 25-11-10, 18:59
lilquincey lilquincey is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Die heb ik al, maar die doet niet precies wat ik wil, die schakelt namelijk mijn Wi-Fi verbinding naar mn iphone uit en probeert via 3G een verbinding te maken en deze uit te zenden, deze is SUPER traag en werkt vaak niet.

Zit er een optie in om Wi-Fi door de linken in plaats van deze uit te schakelen bij het opstellen van een Wi-Fi spot? Ik kan m niet vinden.. Wi-Fi schakelt automatisch uit als ik op tetheren druk.
  #5  
Oud 25-11-10, 19:00
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lilquincey Bekijk bericht
Die heb ik al, maar die doet niet precies wat ik wil, die schakelt namelijk mijn Wi-Fi verbinding naar mn iphone uit en probeert via 3G een verbinding te maken en deze uit te zenden, deze is SUPER traag en werkt vaak niet.

Zit er een optie in om Wi-Fi door de linken in plaats van deze uit te schakelen bij het opstellen van een Wi-Fi spot? Ik kan m niet vinden.. Wi-Fi schakelt automatisch uit als ik op tetheren druk.

PDAnet dan?
  #6  
Oud 25-11-10, 19:04
lilquincey lilquincey is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Die doet ook niet wat ik wil wat ie doet, teminste mijn laptop vind 't draadloze netwerk niet die ik probeer uit te zenden met mn iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
agenda van iphone naar laptop nverdonschot iTunes 0 30-06-09 00:34
Muziek van laptop naar iPhone? lindyvolkers1 Archief 1 15-04-09 20:05
Windows: Itunes afspeellijsten kopiëren van laptop naar pc ND90 iTunes 2 20-08-08 20:22
Connecteer iPhone naar laptop met Wi-Fi the007 Wi-Fi 9 05-03-08 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.