iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Make it mine onder 4.2.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/78499-make-it-mine-onder-4-2-1-a.html)

doubleyou7 25-11-10 20:32

Make it mine onder 4.2.1
 
Make it mine heeft bij mij alle upgrades en jailbreaks overleefd, maar nu, na het instelleren van 4.2.1 en de Redsnow jailbreak, werkt dit appje niet. Heeft iemand een goeie tip voor me om dit aardige progje toch weer aan de gang te krijgen? Overigens ook Fakecarrier geprobeerd; zelfde resultaat!

Vinesh 28-11-10 21:17

Bij mij idem dito, krijg het ook niet aan de praat.
Hetzelfde geld voor fontswap.

praatpaal 01-12-10 11:09

Dito.
Ik heb ook nog geen oplossing gevonden.

iMario 01-12-10 13:24

Die programma's maken beiden gebruik van SBFakeCarrier key, denk dat die niet meer werkt onder 4.2.1. Anders die key eens handmatig toevoegen aan /var/mobile/Library/Preferences/com.apple.springboard.plist

Er staat trouwens nog een tweak in Cydia waarmee je het kan veranderen (Fake Operator volgens, niet 100% zeker).

Vinesh 01-12-10 19:23

Hallo Imario,
Ik zie in de map wel com.apple.springboard.plist staan maar ik heb geen idee over welke key je het nu hebt.
Ik ben nog een leek in die dingen.
ik ben blij dat ik een programma heb gevonden (iphonebrowser) dat ik bij mijn mappen kan.
weet jij welke key het is en waar ik die zoeken moet?

marctolate 09-12-10 09:37

Werkt bij mij ook niet.

Heb nu zolang Fake Operator, deze werkt wel prima.

Onyx 21-01-11 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marctolate (Bericht 612537)
Werkt bij mij ook niet.

Heb nu zolang Fake Operator, deze werkt wel prima.

Oud topic maar had dezelfde problemen en kwam dus hier terecht :P
Heb "Make it Mine" eraf gegooid en "Fake Operator" geinstalleerd.
Helaas werkt die ook niet.?

Heb de app geinstalleerd en in Cydia geactiveerd.
Tevens via instellingen -> Fake Operator geactiveerd en een andere naam ingevuld.
Helaas.. T-Mobile blijft staan waar die staat.. :confused:
Moet ik nog ergens iets apart instellen oid?

Edit: was kennelijk te ongeduldig want nu staat mijn alternatieve naam er wel! :cool:

JCC 25-01-11 23:46

Fake operator werkt bij mij ook niet, als ik Fake Operator aanpas en er bijvoorbeeld JCC van maak veranderd KPN NL nog steeds niet, Fake Operator staat uiteraard hierbij op Enable.

Wat nu?

Onyx 26-01-11 11:38

Ik weet niet of fake operator het nu ondertussen wel doet?
Bij mij duurde het ook enige tijd nl, ik baalde al en opeens deed ie het wel :confused:

Jitse 26-01-11 19:34

@Vinesh: SBFakeCarrier

iWiefring 26-01-11 19:39

Fake Operator werkt ook prima hoor! Gebruik ik ook, en bij mij staat er links bovenaan nu ipv Vodafone NL gewoon iWiefring hoor :D

Fmkk 08-02-11 13:18

Make It Mine deed het bij mij ook niet meer.
Heb als eerste Fake Carrier geinstalleerd en deze werkt gewoon!
Fake Operator dus niet uitgeprobeerd..

iWiefring 08-02-11 14:57

Fake Operator is naar mijn mening het meest gebruiksvriendelijk!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.