//

Agenda Entourage syncen met iPhone?

Agenda Entourage syncen met iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik zoek een app die ervoor kan zorgen dat ik de agenda die ik gebruik ik Entourage (mac) kan syncen met mijn iPhone. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-02-08, 15:33
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard Agenda Entourage syncen met iPhone?

Hallo!

Ik zoek een app die ervoor kan zorgen dat ik de agenda die ik gebruik ik Entourage (mac) kan syncen met mijn iPhone. Ik gebruik Calendar namelijk helemaal niet en daar synct ie mee.

Ik zou er echt mee geholpen zijn! (en ik weet velen andere met mij, die graag willen dat ik mijn agenda bij houd )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-08, 15:55
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dit misschien een tip?
https://forum.iculture.nl/f8/applicaties/f12/mac-applicaties-voor-iphone/1457-alternatief-voor-address-book.html
  #3  
Oud 20-02-08, 18:06
Soewie Soewie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Ehm, Entourage doet een autosync met Ical, en Ical doet sync door itunes met iphone... start Entourage op en kijk onder Preferences / Instellingen naar Sync Options.

Ik heb hier op m'n Iphone een 1 op 1 kopie van address book en calendar in Entourage (Exchange). Gegevens staan ook in iCal dan, maar daar doe ik toch niks mee...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
agenda syncen met iphone 2G na 5 mei jwv iTunes 0 15-03-11 14:35
iPhone sybchroniseert Entourage agenda niet Theun22 iPhone algemeen 0 28-01-10 12:17
Exchange server (via Entourage 2008) én Google Calendar syncen op iPhone? jeewee00 iTunes 0 02-07-09 10:31
agenda syncen met Nano en iPhone Svennekes iTunes 6 03-11-08 18:55
Agenda IPhone Syncen Met Mobile Me jaybee iTunes 18 06-10-08 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.