//

Notifier werkt niet meer

Notifier werkt niet meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Notifier werkt sinds kort niet meer. Vroeger werkte hij wel als ik achteraf een fix installeerde maar dat die kan ik niet meer vinden.... Iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-10, 23:36
Harem Harem is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Standaard Notifier werkt niet meer

Notifier werkt sinds kort niet meer. Vroeger werkte hij wel als ik achteraf een fix installeerde maar dat die kan ik niet meer vinden.... Iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-10, 10:49
FlowWithTheGo FlowWithTheGo is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem na de jailbreak/unlock van ultrasn0w van vorige week. Bovendien gaat m'n batterij ontzettend snel op, wat wel een bekend probleem is.

Er wordt aan een fix gewerkt door het dev-team voor dat laatste, heeft te maken met certificaten die niet opgehaald kunnen worden wat hij constant probeert via Wi-Fi/3G, waardoor je tel. ook warm wordt. Zie Fix Battery Drain Issue After Unlocking iPhone 3GS / 3G With Ultrasn0w 1.2 on Baseband 06.15.00 | Redmond Pie voor ook een comment van Sherif Hashim.

Ben benieuwd of die push na deze fix ook weer werkt... (?)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail notifier werkt niet meer fleurbelt iPhone Apps 1 15-02-11 18:38
Notifier+ werkt niet goed jeltebakker1 Jailbreak apps en thema's 0 13-02-11 22:21
Notifier+ (werkt niet meer) damnet Jailbreak apps en thema's 2 17-11-10 18:36
mail notifier werkt ineens niet meer. Mindhunter Desktop-applicaties 6 04-08-10 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.