//

WinterBoard probleem..

WinterBoard probleem.. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iPhone clubbers. Eerst even voorstellen, ik ben Ni(i)ck 14 jaar. Ik ben een ontzettende noob in jailbreaken enzo. Dus nu kom ik met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 12:43
Niick Niick is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Exclamation WinterBoard probleem..

Hey iPhone clubbers.

Eerst even voorstellen, ik ben Ni(i)ck 14 jaar. Ik ben een ontzettende noob in jailbreaken enzo. Dus nu kom ik met een probleem..

Ik heb mijn iPod Touch 2G (4.2) gejailbreaked met Greenp0ison > Cydia. Alles ging goed: WinterBoard geïnstalleerd en daarbij de theme's Multitasking, Achtergrond, iPod en Battery Percentage erop gezet. Alles werkte prima. Tot eergisterenmiddag: ik zag het percentage van m'n batterij niet meer in de balk bovenaan. Gekeken in WinterBoard en ja, er stond gewoon een 'v' tje voor. Dus uitgevinkt en aangevinkt en weer opnieuw 'gerespringt'. Dat een paar keer gedaan, maar wéér niks.
Toen heb ik WinterBoard erafgehaald en er opnieuw opgezet. Plots zag ik tot mijn verbazing dat ik opeens minder theme's had staan... ik zag geen multitasking, wallpaper, iPod, percentage en veel andere dingen niet..
En nu.. zit ik dan.. ik weet geen oplossing. Ik heb al best veel gegoogeld. Maar ik denk dat jullie mij hier het beste kunnen helpen!

Alvast bedankt,
Nick

Laatst gewijzigd door Niick; 05-12-10 om 13:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-11, 20:24
gufra gufra is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: nederland
Berichten: 125
Standaard

Geen idee, ik denk dat je fw 4.1 bedoeld
  #3  
Oud 07-02-11, 22:05
tioking tioking is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Thuis
Berichten: 33
Standaard

Hallo,

Ik heb m'n iPod gejailbreakt met greenpois0n iOS 4.2.1. Het is een iPod touch 4g. Ik las ergens over de app winterboard en ben het ook gaan proberen. Ik heb er enkele geprobeerd. Alles werk prima behalve... Het lockschreen veranderd niet mee... Met elk thema blijft het gewoon hèt oude lockschreen... Wat doe ik fout??

Bedankt!
Reageren

Labels
cydia, winterboard



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met winterboard I-RON-I Jailbreak apps en thema's 4 18-08-10 15:26
Winterboard iconen probleem MoRaX Jailbreak apps en thema's 2 22-05-10 11:09
Transperant dock probleem in winterboard wesleyvosters Jailbreak apps en thema's 7 07-12-09 20:35
winterboard probleem Helaers Jailbreak apps en thema's 4 02-01-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.