iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Indrukwekkend: iPhone als draadloze muis (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/7929-indrukwekkend-iphone-draadloze-muis.html)

danielx8rs 21-02-08 14:40

dit is gaaf: Touchpad app
 
Touchpad for iPhone



Hiermee kan je de iphone als draadloze muis gebruiken

ASNNetworks 21-02-08 15:01

Inderdaad....dit is gaaf!

danielx8rs 21-02-08 15:11

Ik heb het zelf alleen nog steeds niet aan de praat. Krijg de vnc niet geconnnect

ASNNetworks 21-02-08 15:42

Ik heb het nog niet geprobeerd, trouwens...

Amp. 21-02-08 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danielx8rs (Bericht 68935)
Ik heb het zelf alleen nog steeds niet aan de praat. Krijg de vnc niet geconnnect

Kijk is in de wiki bij VNsea :)

Destiny 21-02-08 16:37

Ik krijg dit ook niet aan de praat. Ook niet met de wiki.

Ik gebruik chicken of the vnc. Wat moet ik bij host invullen ?? Localhost of het interne ip van mijn macbook werken niet. en wat moet er bij display ?

op me iphone heb ik het interne ip van mijn macbook bij adress.

Destiny 21-02-08 17:11

het is al opgelost. Op een mac hoef je alleen maar schermdeling aan te zetten bij Delen in systeemconfiguratie. Daarna gewoon ip intikken op iphone en klaar.

iCulture 21-02-08 17:30

Indrukwekkend: iPhone als draadloze muis
 
Touchpad.app is een applicatie waarbij je de muispijl kunt besturen vanaf de iPhone. Je kunt klikken, dubbelklikken en zelfs drag-and-drop uitvoeren, draadloos en realtime richting de PC.

Lees verder over: Indrukwekkend: iPhone als draadloze muis

Tag:

TCMatic 21-02-08 18:17

Ik krijg de touchepad.app niet gedownload.

Ik heb dit ook bij VNsea :mad:..
Net die programma's die ik zzzeer graag zou willen gebruiken.

Is hiervoor een oplossing of ligt dit bij de server?

Edit
Touchepad krijg ik nu wel gedownload, maar fout bij installeren ..
Het zit me toch echt niet mee...

Wie is het wel gelukt?

ButcherJF 21-02-08 18:30

Inderdaad indrukwekkend, werkt als een trein!

lennart91 21-02-08 18:34

werkt echt super dit!
geweldig:cool:

Vienna-Dutchman 21-02-08 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 68999)
het is al opgelost. Op een mac hoef je alleen maar schermdeling aan te zetten bij Delen in systeemconfiguratie. Daarna gewoon ip intikken op iphone en klaar.

Ja, maar niet vergeten nog op "computerinstellingen" te klikken en dan een haakje zetten bij "VNC-......", evt. nog een paswoord invullen!;)

Marquez 21-02-08 19:27

Ik heb nu ook Chicken of the VNC gedownload, maar ik begrijp eigenlijk totaal niet hoe het werkt. Welk IP adres moet ik nu invullen in dat programma? En moet ik op m'n iPhone bij de touchpad.app hetzelfde invullen? Alvast bedankt!

msunique 21-02-08 19:53

als je tightvnc gebruik moet je je muis op dat trayicoontje houden dan zie je een ip, dat moet je bij touchpad.app invoeren en klaar:)

ASNNetworks 21-02-08 20:24

het werkt...zoo chill...het heeft zelfs een toetsenbord:D je moet dan op de statusbalk een keer tappen, en links onderaan verschijnt een keyboard...je kunt zelfs dan EN muis gebruiken, EN keyboard aan laten staan...

jamalu 21-02-08 20:29

echt super leuk dit. dit bericht is via touchpad

k-the-ripper 22-02-08 00:00

Leuk proggie - jammer dat ik er nog niet achter ben of je ook een rechter muisklik kan uitvoeren.

<edit> kan dus wel en werkt ook nog vrij aardig

Sick Mic 22-02-08 01:59

Echt vet, net ff mee zitten spelen =]

fedorr 22-02-08 02:17

Ik zou het handiger vinden als ze de accelerometer hadden gebruikt voor de besturing. Gewoon de hele iphone als muis gebruiken dus geen drawpad. Knoppen, scrollweel etc kunnen dan wel via de touchscreen gaan.
Ik heb mijn iphone vaak op mijn bureau liggen en pak ook vaak de iphone als ik de muis wil pakken. Het leek mij wel handig als de computer dan toch zou reageren op de bewegingen.

Nikooos 22-02-08 02:41

mja.. om nu met je iphone over je bureau te gaan schuren is misschien ook niet zo'n strak plan ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.