//

Cydia werkt voor 1 sec

Cydia werkt voor 1 sec discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb onlangs een poging gedaan om mijn idevice te jailbreaken. Dat was gelukt buiten dat ik een gekend probleem heb. Namelijk dat cydia niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 17:13
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard Cydia werkt voor 1 sec

Hallo,
Heb onlangs een poging gedaan om mijn idevice te jailbreaken. Dat was gelukt buiten dat ik een gekend probleem heb. Namelijk dat cydia niet open gaat, tenzij voor een sec. en dan weer weg. Bij gevolg geen internet niet meer ook. Heb hem nu opnieuw gereset. Wat ik nu juist fout doe weet ik niet maar ik geef U mijn gegevens door , van wat je in redsnow tegen komt .
Mijn iphone is een mc model, of het nu om een oude of een nieuwe bootrom gaat weet ik niet juist. ( in dit geval heb ik wel op ja geklikt) Mijn serienr. 5k0407v... enz.
Nu ik weet dat het vierde en vijfde nr. de productie week is. Als dat volgens redsnow ertussen ligt (week 40 en 45) kan het resultaat variëren . Wat moet ik dan juist doen? Kan ik het eens proberen met, nee aan te klikken. Of wat?
Of bestaat er een andere remedie? Toestel 3gs 16gb draait onder 4.2.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-10, 17:35
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Na update Cydia en de crash hierna even opnieuw redsnow punt twee uitvoeren.

2e. keer just boot tethered right now
Dan moet hij weer werken!
  #3  
Oud 05-12-10, 18:27
brucejones brucejones is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor de reactie,
Bedoel je hiermee, cydia openen, dan crash en daarna redsnow punt 2 uitvoeren?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen verbinding meer mogelijk (afkoelen Wi-Fi werkt 10 sec.) sportingboy Wi-Fi 1 13-05-11 00:12
Cydia start voor 1 sec en weg brucejones Jailbreak apps en thema's 14 11-12-10 15:50
App die waarschuwd 10 sec voor einde belminuut? sys50000 Ontwikkelen voor iOS 3 14-09-10 10:10
Cydia werkt voor geen meter meer na update ipad B3rt Jailbreak apps en thema's 4 06-08-10 21:34
Scherm springt soms aan voor +- 6 sec Appelsapje iPhone algemeen 0 09-04-08 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26.