iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   AppFlow: bekijk geïnstalleerde applicaties als CoverFlow (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/7948-appflow-bekijk-geinstalleerde-applicaties-coverflow.html)

Michael 21-02-08 19:40

AppFlow: bekijk geïnstalleerde applicaties als CoverFlow
 
1 Bijlage(n)
Erica Sadun, een van mijn favoriete makers van applicaties en commandline appjes heeft er een nieuwe bij. Je Apps in coverflow op je iPhone, in alfabetische volgorde. Zie plaatje voor een indruk. Hier kan je het downloaden Index of /ftp/Applications/AppFlow plaats het in de applicatiemap van je iphone en permissie 755 toekennen.

Nikooos 21-02-08 19:45

hip.. alleen de kwaliteit van je iconen lijken wat te wensen over te laten, maar het is wel een leuk begin van iets leuks misschien

jeekes 21-02-08 19:56

toch beter dan zo'n toren....
hoe noemt dat nu weer
stocks fzo

Martijn Snels 21-02-08 20:30

Loool, dit is gebaseerd op een versie van PolarBearFarm. :)

S.A.F 21-02-08 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 69119)
toch beter dan zo'n toren....
hoe noemt dat nu weer
stocks fzo

Dock bedoel je?

jeekes 21-02-08 20:51

1 Bijlage(n)
nee een dock is het ding waar je je iphone inzet ;)
ik bedoel zoals bij leopard
dit dus :D

S.A.F 21-02-08 21:03

Net zelf ook geinstalleerd. Ziet er gaaf uit! Alleen moeten ze die icoontjes écht scherper maken. Dit is geen gezicht. En het is sowieso nogal een waardeloze applicatie omdat het veel meer werk is om een andere applicatie te starten. Je kunt dan beter maar "scrollen" op je springboard, dat is sneller. Het zou echter pas leuk worden wanneer je de coverflow voor applicaties krijgt als je de iPhone in landscape positie houdt!

S.A.F 21-02-08 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 69141)
nee een dock is het ding waar je je iphone inzet ;)
ik bedoel zoals bij leopard
dit dus :D

Nee hoor, Dock is ook een applicatie voor je iPhone zoals de applicatie waarover dit onderwerp gaat!

http://itaptap.com/wp-content/uploads/2007/10/dock.jpg

Ziet er strak uit in het echt! Maar is dus niet wat je bedoelde. Dan weet ik het ook niet! :-P

jeekes 21-02-08 21:06

dat bedoelde ik idd....
ik dacht dat je de link legde tussen 'toren' en 'iphone'
-> rechtopstaand
-> dock

het had gekund maar jij had dus wel degelijk gelijk ;)

iCulture 21-02-08 21:30

AppFlow: bekijk geïnstalleerde applicaties als CoverFlow
 
Erica Sadun heeft de nieuwe applicatie AppFlow gemaakt, waarbij je door je geïnstalleerde software kunt bladeren zoals in CoverFlow. Layton Duncan heeft iets soortgelijks ontwikkeld, dat de applicatie-iconen in CoverFlow toont.

Lees verder over: AppFlow: bekijk geïnstalleerde applicaties als CoverFlow

Tag:

leufje 21-02-08 21:39

stacks....

CadmanF 21-02-08 21:55

Is hij nog niet te verkrijgen via de Installer..?

Kermi 21-02-08 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 69109)
Erica Sadun, een van mijn favoriete makers van applicaties en commandline appjes heeft er een nieuwe bij. Je Apps in coverflow op je iPhone, in alfabetische volgorde. Zie plaatje voor een indruk. Hier kan je het downloaden Index of /ftp/Applications/AppFlow plaats het in de applicatiemap van je iphone en permissie 755 toekennen.

Hoe raak je in die applicatiemap? Met Cyberduck ofzo?

Nikooos 21-02-08 22:21

onder andere kermi..

Kermi 21-02-08 22:30

Hoe doe je dat dan?want als ik cyberduck opstart snap ik echt niets van wat er allemaal opstaat.. :confused:

Michael 21-02-08 22:46

ga naar sftp
Dan je ip van je iphone in vullen
gebrukersnaam: root
wachtwoord: alpine

Dan naar de map applications en appflow erin zetten
ga naar info en daar de permissie 755 toekennen

je moet wel openssh vanuit de installer installeren op je iphone

msunique 22-02-08 15:47

werkt dit ook voor 1.1.2? ik had gehoord dat het alleen voor 1.1.3 is, hopelijk niet :)

Stiruam 22-02-08 15:57

Hmm ik vin het wel aardig maar wat is hier nou handig aan.... Het iPhone menu is 10x zosnel en handig :p

Greetz, Stiruam

truckdiver 22-02-08 16:26

appflow staat ondertussen op de installer van ste packaging

iBen 22-02-08 17:06

appflow
 
Net geinstalleerd, inderaad jammer van de niet scherpe iconen.
Opzich leuke app, maar inderdaad niet erg fuctioneel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.