iDevice Wallpapers - iWall.nl discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kon ff geen goed logo vinden die ik op een zwarte achtergrond mooi uit kon laten komen. Wel de zwart wit versie, maar die vind ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kon ff geen goed logo vinden die ik op een zwarte achtergrond mooi uit kon laten komen. Wel de zwart wit versie, maar die vind ik persoonlijk niet zo mooi...
Heb net wel deze gemaakt: Mercedes | iWall.nl Ook goed?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Idd je snapt me helemaal I like it
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Echt een héle mooie site, met ergg veel handige en mooie wallpapers!
Misschien nog een idee: ik zou graag de Mac OSX Snow Leopard achtergrond zien voor de iPhone 4, en andere devices natuurlijk Deze bedoel ik: http://www.gozzinet.net/wp-content/m..._envoyzero.jpg Als het kan, alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Citaat:
iWall.nl | Mac OS X |
|
|||
|
|||
Iets men een zwarte panter op een zwarte achtergrond zou ook wel mooi zijn. Als je dan die kop gecentreerd kan krijgen voor op het lockscreen.
Of eentje die in een boom hangt Meeste die ik vind zijn cartoon achtig om met zo'n domme kop... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat moet idd lukken... Zodra die klaar is staat ie erop |
|
|||
|
|||
Citaat:
iWall.nl | Zwarte Panter |
|
|||
|
|||
Ja zoiets bedoelde ik inderdaad. Ik kon alleen maar koppen vinden van panters die gezopen hadden ofzo...
Dit vind ik ook een mooi dier waar ik best een wallpaper van zou willen. Weet niet of je er iets leuks van kan maken maar misschien een tip http://travel.webshots.com/photo/128...66347658XzbvzC Laatst gewijzigd door axelj; 12-01-11 om 16:18. |
|
|||
|
|||
Mooi initiatief van je, ProMac !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet niet of je hier een mooie achtergrond van kan maken Gr Stephan |
|
||||
|
||||
Hoogst waarschijnlijk kan zelfs de 'Top of the line' fotobewerker daar geen fatsoenlijke achtergrond maken. Je moet echt een goede foto hebben.
|
|
|||
|
|||
klopt, dat gaat helaas moeilijk worden... ik heb al is eerder zulk soort foto's bewerkt voor achtergronden etc. maar het resultaat is niet om over naar huis te schrijven
ps: ik moet binnenkort weer even een aantal achtergronden toevoegen, maar heb op dit moment tentamens... Maar ze komen er weer aan! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod laten denken ander idevice | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-03-11 18:38 |
Nieuw in iDevice ontwikkeling | Morse92 | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 19-03-11 00:56 |
3 iDevice's en 2 outlook's | Overlord | iTunes | 4 | 14-02-11 21:40 |
Remote Controlling iDevice to iDevice | J4cks0n | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 02-12-10 00:01 |
Self Made iDevice LED Flash | Momenol | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 07-08-10 14:24 |
|
|