iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   anti virus prgramma voor je iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8008-anti-virus-prgramma-voor-iphone.html)

joeri28 22-02-08 21:37

anti virus prgramma voor je iphone

mijn vraag is eigenlijk en misschien wel raar en ik heb het niet kunnen vinden enzo..
maar het zit namelijk omdat we op internet zitten met onze iphone via Wi-Fi of via gprs en we via onze normale computer er ook op zitten is het het dan niet mogenlijk om een virus op je iphone te krijgen???? en zo ja is er ook een anti virus versie voor je iphone????

topke 22-02-08 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeri28 (Bericht 69704)
mijn vraag is eigenlijk en misschien wel raar en ik heb het niet kunnen vinden enzo..
maar het zit namelijk omdat we op internet zitten met onze iphone via Wi-Fi of via gprs en we via onze normale computer er ook op zitten is het het dan niet mogenlijk om een virus op je iphone te krijgen???? en zo ja is er ook een anti virus versie voor je iphone????

Het is een soort mac hé, niet nodig die handel :)

Grample 22-02-08 21:38

Duidelijk een Windows gebruiker :D

joeri28 22-02-08 21:40

ja dat heb je goed gelezen maar goed wat is er dan zo grappig???

Grample 22-02-08 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeri28 (Bericht 69709)
ja dat heb je goed gelezen maar goed wat is er dan zo grappig???

Er zijn geen virussen voor de iPhone dus je iPhone kan ook niet besmet worden.

joeri28 22-02-08 21:43

ok toppie bedankt.

maar toch een raar iedee omdat er z'n 2jaar geleden je ook een soort virus kon krijgen via een normale mobiel.

maar goed nu maar hopen dat er geen rare mensen zijn die dat wel gaan proberen

topke 22-02-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joeri28 (Bericht 69714)
ok toppie bedankt.

maar toch een raar iedee omdat er z'n 2jaar geleden je ook een soort virus kon krijgen via een normale mobiel.

maar goed nu maar hopen dat er geen rare mensen zijn die dat wel gaan proberen

We vertrouwen er natuurlijk ook op dat jij nergens aan begint :-D

joeri28 22-02-08 21:49

hahahaha ja eerst een virus ontwikkelen en dan een anti virus en hem dan gaan erkopen wel een slim iedee van je maar daar heb ik de breins niet voor

ArB 22-02-08 21:57

eerste virus voor een mac is al van 2006 :D:D

First ever virus for Mac OS X discovered

herbie65 23-02-08 00:03

Een iPhone draait op OSX, net als elke Apple computer: Virusje?

Martijn Snels 23-02-08 01:44

Een virusscanner voor Windows gebruikers op de iPhone zou niet zo'n gek idee zijn inderdaad. :X Guys, enige 'virus' die de iPhone heeft gehad was kiddo die met naam en toenaam door zijn collega hackers op 't internet is gezet omdat hij een repo had geschreven die je iPhone wist. Simpel, de Installer.app zou ook een waarschuwing moeten hebben als een repo zoiets wil uitvoeren in systeembestanden easy...

thommieboy 18-03-08 17:56

nou ik hoord dit allemaal wel maar heb ook gehoord dat de iphone virussen aantrekt ofzo

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:21.