//

kan geen sources meer downloaden

kan geen sources meer downloaden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik heb een week geleden mijn ipod touch 2g MC-model gejailbreakt op IOS 4.0 (eerst effe gedowngrade) ben nu al dagen bezig met app's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-10, 17:47
Sax Sax is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Gent
Berichten: 8
Unhappy kan geen sources meer downloaden

hoi,
Ik heb een week geleden mijn ipod touch 2g MC-model gejailbreakt op IOS 4.0 (eerst effe gedowngrade)
ben nu al dagen bezig met app's te downloaden en al de rest, lukt allemaal heel goed! Totdat...
Ik wou de source van mobilecinema toevoegen (voor flash-player te hebben)
en het begon te downloaden, toen kreeg ik allemaal errors, dus dacht ik van oké het zal niet lukken op mijn firmwire maar...
ik heb nog andere sources proberen toevoegen en elke keer verschijnt er een error, namelijk:

Did not Find Repository
the indicated repository could not be found. This could be because you are trying to add a legacy installer repository (these are not supprted). Also, this interfaci is only capable of working with exact repository URL's. If you host a repository and are having issues please contact the autor of Cydia with any quastions you have

Misschien is het wat nutteloos om het helemaal over te typen,maar voor de zekerheid doe ik het toch...
heb ook m'n ipod al verschillende keren gereboot, en opnieuw gejailbreakt maar niets werkte.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt
Sax
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. vietigra Jailbreak apps en thema's 0 12-03-11 01:37
kan geen sources toevoegen cydia stefaaaan Jailbreak apps en thema's 7 27-02-11 18:14
kan geen apps meer downloaden Nance Archief 3 13-03-09 01:45
Kan geen Apps meer downloaden JMO iPhone Apps 2 10-10-08 18:10
geen internet meer en kan geen sources meer updaten jeroenrd Overige providers Nederland 1 14-02-08 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.