//

iPhone blijft opnieuw opstarten bij reboot na installatie qTweeter

iPhone blijft opnieuw opstarten bij reboot na installatie qTweeter discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met een probleem. Ik heb mijn iPhone 4 tethered gejailbreaked, op FW 4.2.1. Als ik qTweeter wil installeren, komt er te staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-10, 17:55
pimfederer pimfederer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard iPhone blijft opnieuw opstarten bij reboot na installatie qTweeter

Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik heb mijn iPhone 4 tethered gejailbreaked, op FW 4.2.1. Als ik qTweeter wil installeren, komt er te staan "Reboot Device". Natuurlijk zat mijn iPhone al in de computer. Ik druk op "Reboot", en daarna klik in in redsn0w; Just boot tethered right now. Tja, hij gaat lekker zijn gang, totdat hij op het lockscreen komt. Daar blijft hij hangen en start hij om de 2 minuten opnieuw op!! Echt dom, ik kan ook niet zonder jailbreak ben niet afhankelijk van een unlock hoor qTweeter is niet de app waarbij hij flipt, bij alles waar "Reboot Device" komt te staan flipt hij bij!

Kan iemand mij helpen? Iemand hetzelfde probleem?

Ik hoor graag van iemand

pimfederer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-10, 14:34
blackdust blackdust is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

Dit is een bekend probleem met qTweeter. Je zult moeten wachten op een update die wel compatible is met iOS 4.2.1.
  #3  
Oud 29-01-11, 01:54
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Ik heb Firmware 3.1.3 nogsteeds omdat ik te lui ben geweest m'n iphone te updaten en te her-jailbreaken... Loop regelmatig tegen de lamp omdat ik tweaks niet kan installeren daar waar ik ios4 nodig heb. Dat daargelaten heb ik de afgelopen week last gehad van een constante crash na gebruik van qTweeter. Een crash die vaak niet eens te herstellen was na een respring. Ik heb qTweeter er vanaf geknikkerd en wacht nu op een update... Ik stel voor dat je het zelfde doet..?

Groet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Na Jailbreaken blijft iPhone opnieuw opstarten Feetje Jailbreak 1 13-03-11 17:02
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. Snowie iPhone algemeen 0 03-03-11 22:33
iPad blijft opnieuw opstarten Maxi86 iPad algemeen 2 13-10-10 23:42
iPhone blijft hangen bij opstarten. Steff iPhone algemeen 2 09-03-10 14:36
vastloper bij opstarten/reboot demonchild Archief 2 02-08-08 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.