//

Trillen bij aanraking

Trillen bij aanraking discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van me heeft de LG Viewty. Deze geeft een kleine trilling zodra je iets hebt aangeklikt. Dit is best wel handig je merkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-08, 22:10
Lebanner Lebanner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard Trillen bij aanraking

Een vriend van me heeft de LG Viewty. Deze geeft een kleine trilling zodra je iets hebt aangeklikt. Dit is best wel handig je merkt zo direct wanneer het touchscreen je "tap" heeft geregistreerd. Is er misschien een tweak te downloaden zodat de Iphone dit ook kan doen.

Anders misschien een tip voor een handige jongen voor zoiets te maken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-08, 22:14
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

mja.. heb je dat echt nodig? Volgens mij wordt ik door (audio)visuele ondersteuning voldoende op de hoogte gebracht van de registratie van mij tap. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee..
Bij die viewty merk je ook dat je heb gedrukt doordat het scherm een stuk wordt ingedrukt.. Dat heeft de iphone gelukkig ook niet
  #3  
Oud 25-02-08, 22:18
Lebanner Lebanner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Jah ok. Viewty is voor de rest crap.

Maar had het bij de viewty geprobeerd. En vond het wel erg fijn. Ik denk als de optie bestaat dat veel mensen hem ook wel gebruiken.
  #4  
Oud 25-02-08, 22:38
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Bij die viewty merk je ook dat je heb gedrukt doordat het scherm een stuk wordt ingedrukt.. Dat heeft de iphone gelukkig ook niet
Viewty heeft een "ouderwets" touchscreen en de iPhone een State of the Art capacitief scherm en werkt op basis van de electricische geleiding van je huid. Vandaar dat pennen enzo niet werken.
  #5  
Oud 25-02-08, 22:42
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Viewty heeft een "ouderwets" touchscreen en de iPhone een State of the Art capacitief scherm en werkt op basis van de electricische geleiding van je huid. Vandaar dat pennen enzo niet werken.
Maar dan nog kan hij trillen bij aanraking hé maar ik heb het ook nog nooit gezien.. volgens mij is het er niet.
  #6  
Oud 25-02-08, 23:28
LinQ's schermafbeelding
LinQ LinQ is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 79
Standaard

er bestaat toch een dialer die trilt wanneer je een cijfer intikt , dus het moet wel mogelijk zijn ...niet ?
  #7  
Oud 25-02-08, 23:31
KeaveXL KeaveXL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Opzich zou het wel leuk zijn, maar als je een letter mist of de verkeerde letter raakt trilt hij dan nog steeds? Die extra feedback is leuk maar volgens mij maakt het verder geen moer uit.
  #8  
Oud 25-02-08, 23:32
Lebanner Lebanner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik denk van wel. Zal ook wel niet zo lastig te maken zijn denk ik.

Het is dat ik geen programmeer skills heb, andersss...
  #9  
Oud 25-02-08, 23:43
Lebanner Lebanner is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KeaveXL Bekijk bericht
Opzich zou het wel leuk zijn, maar als je een letter mist of de verkeerde letter raakt trilt hij dan nog steeds? Die extra feedback is leuk maar volgens mij maakt het verder geen moer uit.
Nouja, het kan fijn zijn bij het typen. Dat tik geluid wat ie maakt is ook niet altijd handig als het even stil moet zijn. Dat trillen lijkt me wel een uitkomst dan.

Uiteraard niet noodzakelijk, maarja dat zijn zoveel dingen.
  #10  
Oud 26-02-08, 00:01
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lebanner Bekijk bericht
Jah ok. Viewty is voor de rest crap.

Maar had het bij de viewty geprobeerd. En vond het wel erg fijn. Ik denk als de optie bestaat dat veel mensen hem ook wel gebruiken.
De reden dat zoiets is ingeschakeld is omdat de touchscreen niet goede feedback geeft. Een fabricant bouwt zoiets niet in voor de functionaliteit naar mijn idee maar als oplossing voor een probleem. De Prada had dit zelfde probleem (naar mijn oordeel) namelijk dat als je op bijvoorbeeld de 6 drukte in de numpad je een 9 kreeg. Altijd een toets eronder of hij reageerde niet. Viewty, same problem naar mijn idee.

Als je zoiets gaat gebruiken moet je rekening houden met een korte levensduur van je accu. Die motortjes die de trilstand aanzetten kosten veel energie.
  #11  
Oud 26-02-08, 08:23
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Viewty heeft een "ouderwets" touchscreen en de iPhone een State of the Art capacitief scherm en werkt op basis van de electricische geleiding van je huid. Vandaar dat pennen enzo niet werken.
Ja dat weet ik.. Maar toch bedankt voor deze extra toevoeging?
  #12  
Oud 26-02-08, 20:33
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Er bestaat inderdaad een trillend dialer pad. Dus wanneer je een nummer intypt trilt de iPhone zachtjes bij elk nummer dat je aanraakt.

Vraag me echter niet waar het te vinden is! Ik heb het zelf inmiddels al een tijdje geleden verwijderd van mijn telefoon.
  #13  
Oud 27-02-08, 08:21
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nou.. daar is tie: iPhone Haptics geeft voelbare feedback op iPhone toetsenbord » Nieuws » iPhoneclub.nl
  #14  
Oud 21-03-08, 16:22
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Kick, wat vinden jullie van deze functie?

Volgende week krijg ik m'n iPhone maar zoals ik me nu kan voorstellen zal het een hele mooie feature kunnen worden.
  #15  
Oud 06-05-08, 03:14
inZ-'s schermafbeelding
inZ- inZ- is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Riemst
Berichten: 19
Standaard

Een zeer handige feature waarover de Viewty, in tegenstelling tot de iPhone, wel over beschikt, is de keuze tussen normaal (i.e. azerty of qwerty) toetsenbord, en de gewone numpad-toetsenbordindeling (zoals bij regular gsm's, dus bal=11+1+555).

Weet iemand of er een tweak bestaat die dit zou kunnen toevoegen aan de iPhone??

Grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stroomschok bij aanraking iphone iMafia75 iPhone algemeen 6 26-04-11 23:04
3 x trillen bij sms. Caszje Jailbreak apps en thema's 12 11-11-10 16:01
Trillen bij SMS steffen123 Jailbreak apps en thema's 5 23-10-10 12:42
Iphone 3g gaat op standby bij aanraking oorspeaker nielsjuuuh iPhone algemeen 4 21-01-10 11:17
Statusbalk reageert direct bij aanraking Shake3000 iPhone algemeen 2 06-01-10 08:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.