//

Cydia probleem

Cydia probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik ben in bezit van een Iphone 3GS, heb deze een tijd geleden gejailbreakt (in november) via Redsnow versie 0.9.6b4. Ik zit nu inmiddels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-11, 20:47
wboxem wboxem is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard Cydia probleem

Mensen,

Ik ben in bezit van een Iphone 3GS, heb deze een tijd geleden gejailbreakt (in november) via Redsnow versie 0.9.6b4. Ik zit nu inmiddels op versie 4.2.1 (8C148a). Helaas heb ik de afgelopen dagen Cydia eraf gehaald, heb dat er nu wel op zitten maar heb een aantal problemen wat de telefoon veroorzaakt.

1) Nadat ik Cydia opnieuw geinstalleerd heb netals Appbackup, APT backup en PKG Backup er aan toegevoegd om app's te behouden, Winterboard erop krijgen. Bij een reboot van het dowloaden blijft de telefoon op de Apple icoon hangen. Ook een optie om de Home-button en Power-button ingedrukt te houden moet ik de telefoon herstellen in Itunes.

2) Ik heb de back up programma's gebruikt alleen na de reboot is Cydia eraf en kan ik de iphone opnieuw weer jailbreaken nadat ik de herstelmodus in Itunes heb gedaan en nadat Itunes alles synchroniseert naar de oude status ben ik weer terug bij af. Dit kost er veel tijd en ik heb dat al 4 x deze dag moeten doen.

3) Daarnaast bij het herstarten van de telefoon kan ik Cydia niet en laat staan de back up programma's. Doe ik iets verkeerd? Hoelang kan je met een gejailbreakte telefoon bezig zijn zeg..

Via Redsnow kan je naast Cydia ook just boot tetherend right now doen. Dit voorkomt de problemen dat de Cydia icoon wit blijft. Daar ben ik inmiddels wel achter gekomen.

Iemand nog tips om deze problemen te verhelpen.

Laatst gewijzigd door King1987; 07-01-11 om 20:50.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-11, 20:51
Raymontjuh Raymontjuh is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met mijn Ipad
  #3  
Oud 20-01-11, 21:25
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Je hebt een tethered jailbreak, oftewel de beste tip is wachten op de untethered, waardoor deze problemen niet meer voor zullen komen!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia probleem ipodyoshi Jailbreak apps en thema's 2 08-03-11 21:42
cydia probleem.... garth Jailbreak apps en thema's 4 06-10-10 22:58
iPhone: Cydia Changes probleem djkavaa Jailbreak 0 05-05-10 20:33
Cydia Changes probleem nicosomers Jailbreak apps en thema's 5 16-11-08 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.