iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iProtect (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/81932-iprotect.html)

basjuh93 09-01-11 12:13

iProtect
 
Ik heb iprotect geinstalleerd maar als ik in de lijst van de apps te ver naar beneden ga dan crashd de app...
Weet iemand een andere manier om de apps die je wilt locken aan te vinken? Bijvoorbeeld een .plist bestand aan te passen? Weet iemand waar ik die kan vinden?

Pl0xs 09-01-11 12:34

Je kan je apps beveiligen met 'Locktopus'.
Kan je vinden in Cydia.

basjuh93 09-01-11 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 625397)
Je kan je apps beveiligen met 'Locktopus'.
Kan je vinden in Cydia.

ik krijg niets anders dan het wachtwoord veranderen in instellingen... ik wil gewoon graag een oplossing voor iProtect, heb er niet niet voor niets voor betaald!

Pl0xs 09-01-11 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basjuh93 (Bericht 625383)
Ik heb iprotect geinstalleerd maar als ik in de lijst van de apps te ver naar beneden ga dan crashd de app...
Weet iemand een andere manier om de apps die je wilt locken aan te vinken? Bijvoorbeeld een .plist bestand aan te passen? Weet iemand waar ik die kan vinden?

Ik dacht dat jij vroeg om een andere manier om de apps te locken, dus ik geef er een. Maarja misschien las ik het wel verkeerd.
Verder heb ik geen idee.

basjuh93 09-01-11 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 625406)
Ik dacht dat jij vroeg om een andere manier om de apps te locken, dus ik geef er een. Maarja misschien las ik het wel verkeerd.
Verder heb ik geen idee.

Nee, zo had ik het niet bedoeld, ik vind iProtect echt goed, gebruik het al heel lang, maar sinds de update van 4.1 doet hij het niet meer zo als ik wil!

Pl0xs 09-01-11 12:59

Je kan kijken wanneer de app crasht. Bijv. als je aan het scrollen bent, en je komt, ik zeg maar wat, iFile tegen en daarna gaat hij crashen, dan kan je proberen om iFile te verwijderen.

basjuh93 09-01-11 13:22

Hij crasht steeds op ander plaatsen...

Pl0xs 09-01-11 13:26

Welke versie iProtect heb je? De nieuwste is 2.1 als ik het goed heb.

basjuh93 09-01-11 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 625418)
Welke versie iProtect heb je? De nieuwste is 2.1 als ik het goed heb.

Ja

Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.

ik heb hem nu in safe mode gestart en dan kom ik wel een heel stuk verder, maar als ik bijna bij het eind ben gaat nu mijn iPhone rebooten... :S

vak20 09-01-11 16:22

Ik gebruikte ook altijd iprotect, echter op de iphone 4 met ios 4.2.1 was ie niet te gebruiken, heb tot nu toe op de iphone 4 dus lockdown pro gebruikt, werkt precies hetzelfde, echter heb je daar niet de speciale simcard beveiliging op zitten die iprotect wel heeft. Nu er dus de update voor iprotect naar versie 2.1 is heb ik direct die er weer opgezet. werkt perfect nu!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.