iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Apollo versus Mobile Chat (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8220-apollo-versus-mobile-chat.html)

forum.bericht 26-02-08 17:34

Apollo versus Mobile Chat
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met beide programma's? Ik zie namelijk weinig verschil behalve dat de nieuwste MC horizontaal kan worden gebruikt.

lucifer 27-02-08 15:45

kan mobile chat ook MSN? Dacht alleen AIM

Spooky 27-02-08 16:20

Mobile chat werkt niet bij mij, omdat het gewoonweg niet kan inloggen, vreemd, maar blijft z.g.n. inloggen tot ik op cancel druk, dus gebruik nog maar even beejive, net zo makkelijk dus.

Stiruam 27-02-08 16:22

Apollo is beter :p bij MobileChat kan ik wel berichten versturen maar niet ontvangen... Echter is landscape mode wel zwaar relaxed :p Maar eigenlijk is het allemaal nog bagger dus ik hoop dat met de Dev kit mooiere chat progies komen :D

Greetz, Stiruam

Stino 27-02-08 16:48

mobile chat blijft actief als je het minimaliseert maar je kan maar op 1 account tegelijk
apollo kan op 2 accounts tegelijk maar stopt als je minimaliseert
beejive doet beide :)

Spooky 28-02-08 09:46

Waarom werkt landscape niet bij mij, iemand ook met die problemen, het gaat hier over Mobile chat ???

Nikooos 28-02-08 09:55

Spooky volgens mij gaat het in dit topic niet over problemen die jij hebt met mobile chat?

wb1987 28-02-08 10:46

Er is nog steeds geen deftige messenger voor iPhone vind ik.

Stiruam 28-02-08 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 72811)
Spooky volgens mij gaat het in dit topic niet over problemen die jij hebt met mobile chat?

Kan ie het beter hier vragen want hier gaat het teminste nog een beetje over mobile chat... Anders gaan mensen weer nieuwe tropics aanmaken :p

Greetz, Stiruam

joshua de rooij 03-03-08 22:08

heb zojuist apollo gedownload, men msn naam toegevoegd etc etc wel correct maar krijg steeds een bericht als ik me probeer in te loggen connection eror from notification server unable to connect!! wat moet ik doen wie kan me ermee opweg helen bedankt alvast:)

buske05 03-03-08 22:41

@hotmail.com lukt er niet mee, wel @msn.com

joshua de rooij 03-03-08 22:50

heb em met die an men ma geprobeert die heeft msn.com maar dat werkt ook niet, connection error from notification server unable to connect, weer dat bericht, zou toch prima moeten werken, alle andere internet instellingen via fodafone en Wi-Fi werkt prima,

truckdiver 05-03-08 08:02

hier een messenger voor de iphone
source: sendowski.de/iphone
is mobile chat 2,21 die meerdere accounts aankan
a list of AIM services you can choose from including; AOL, .mac, XMPP, msn and icq.

bron:MobileChat 2.21 | Apple iPhone School

banus 07-03-08 14:14

zelfde probleem hier met apollo....

hellup!

friskyrex 07-03-08 16:32

Ik gebruikte eerst appolo, maar vind MC stukken beter qua gelijkenis met messenger.

forum.bericht 07-03-08 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joshua de rooij (Bericht 76145)
heb em met die an men ma geprobeert die heeft msn.com maar dat werkt ook niet, connection error from notification server unable to connect, weer dat bericht, zou toch prima moeten werken, alle andere internet instellingen via fodafone en Wi-Fi werkt prima,

beiden werken probleemloos als je "IM Chat 1.1.3 Fix" installeert. Werkt ook met 1.1.4.

pieter68 09-03-08 19:03

Ja werkt bij mij nu ook! Bedankt voor de tip maar weer.

Shelldass 09-03-08 19:49

Ik heb een probleem.

Ik heb zowel de hierboven beschreven fix geprobeerd en het handmatig overschrijven van een "hosts" file maar Apollo geeft nog steeds de "Unable to Connect" error. Heeft iemand enig idee hoe dit anders op te lossen kan zijn?

forum.bericht 09-03-08 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shelldass (Bericht 79081)
Ik heb een probleem.

Ik heb zowel de hierboven beschreven fix geprobeerd en het handmatig overschrijven van een "hosts" file maar Apollo geeft nog steeds de "Unable to Connect" error. Heeft iemand enig idee hoe dit anders op te lossen kan zijn?

IM Chat 1.1.3 Fix installeren. Werkt ook met 1.1.4.

steelo 09-03-08 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 79109)
IM Chat 1.1.3 Fix installeren. Werkt ook met 1.1.4.


lees eens beter.. hij heeft de fix geprobeerd..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.