iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   installer: Error: package download failed: can't find host! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8246-installer-error-package-download-failed-can-t-find-host.html)

mijland 26-02-08 23:00

installer: Error: package download failed: can't find host!
 
heb vandaag 1.1.3 erop gezet en mijn installer geupdate en nu kan ik niets meer met de installer krijg steeds deze error.
heb al verschillende dingen geprobeerd verwijderd en toegevoegd bij community sources maar wil niet helpen.
hoop dat iemand mij kan helpen?

iCulture 26-02-08 23:04

Can't find host lijkt me meer een netwerkprobleem. Werken andere websites in Mobile Safari wel? Of je e-mail?

mijland 26-02-08 23:14

ja dat doet het allemaal

cwsmdb 27-02-08 21:10

zit met hetzelde probleem kan niets meer downloaden
wel internetten

BOlle 27-02-08 22:17

Probeer de Community Sources eens opnieuw te installeren.
Of leeg de Installer Temp-map. Deze staat in (uit mijn hoofd) /var/mobile/Library/Installer/Temp.

sjowol 27-02-08 22:40

of gewoon eeerst ff proberen je cue te legen.. als er 1 progje dat je hebt geprobeert te installeren een error geeft blijft installer dat progje als eerste proberen te installeren (cue)
dus empty cue is veelal de oplossing bij installer probs.
(had ik dit exacte probleem/oplossing gisteren niet ook al gegeven?)

lodiwen 28-02-08 10:07

Dag Sjowol,

ik heb gisteren gemist, dus ik vraag maar. Hoe doe je dat? je Cue legen?

sjowol 28-02-08 17:06

gewoon in installer iets installeren, dan krijg je de keus tussen install, add to cue, empty cue en cancel.
empty is legen ;)

lodiwen 28-02-08 20:10

Dank je wel Sjowol, gevonden. Alleen blijf ik de foutmelding package download failed houden.... Nog iemand ideeën??

sjowol 28-02-08 20:20

je schijf is vol (je partitie dan) probeer eens bosstool te installeren.
als dat niet lukt uninstall eens wat apps en install dan bosstool

cwsmdb 28-02-08 20:28

zelfs bij uninstall krijg is de melding kan package niet downloaden
wel vreemd

sjowol 28-02-08 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cwsmdb (Bericht 73274)
zelfs bij uninstall krijg is de melding kan package niet downloaden wel vreemd

dat komt door je cue! hoe vaak moet ik dat nou zeggen?

cwsmdb 28-02-08 20:47

heb nu dan div dingen via cue en dan uninstall weten te verwijderen maar geeft gen verandering aan probleem

M.Sergio 28-02-08 20:51

Router instellingen gechecked?


edit: sommige routers kunnen in een "gast" stand. Hierdoor kun je bv max 1mb downloaden.

cwsmdb 28-02-08 20:51

sterker nog de iconen staan nog op springboard en heb nu geprobeerd dit te openen maar heb alleen nog maar zwart scherm en verder gebeurt er niets meer zit zelfs helemaal vast

cwsmdb 28-02-08 20:57

moet op mijn laatste reactie terugkomen hij is weer werkend maar kan nog steeds niets installeren

sjowol 28-02-08 21:03

lijkt erop dat er iets flink mis is met je iphone.. misschien dat een restore het beste is?
icoontes die er niet horen te zijn? da's nie goe!

perozie 28-02-08 21:31

Hallo,

Ik volg deze discussie ook om dat ik hetzelfde probleem heb, ik krijg hem niet opgelost. Sjowol je idee was om restore te doen. wat houdt dat in en hoe doe je dat? kan het ook met een gehackt iphone?

lodiwen 28-02-08 21:47

Ik heb 4 extra programmaatjes naast de standaard IPHONE programma's geïnstalleerd, ik kan me niet voorstellen dat de schijf dan vol is.

sjowol 28-02-08 22:44

ja hoor kan best...
en restoren... staat vast wel in de wiki.. en ja dat kan maar dan moet je dus weer helemaal opnieuw unlocken enzo...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.