//

Vraag over iphone 4 thema

Vraag over iphone 4 thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij verlenging van mijn abonnement heb ik een iphone 4 gekregen. Ik gebruik het thema i2HD (opvolger van iLLumine). Omdat dit een iphone 4 thema ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-01-11, 18:48
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Vraag over iphone 4 thema

Bij verlenging van mijn abonnement heb ik een iphone 4 gekregen. Ik gebruik het thema i2HD (opvolger van iLLumine). Omdat dit een iphone 4 thema is viel mij op dat de structuur anders in elkaar zit. Al de iconen die je maakt of download zitten in de map bundels. Ik zit met 2 problemen:

1. Het icoon van de App Store zit in bundles / com.apple.AppStore. Nu wil ik in Photoshop doormiddel van het psd bestand zelf een icoon maken van Shazam. Hoe kom ik erachter hoe de map heet waar ik het shazam icoon moet opslaan? com.apple.shazam????

2. Bij deze thema zie ik niet het naam van de icoon. Dat heb ik liever wel. Is er een manier om de tekst van het icoon terug te halen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-11, 00:53
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

info.plist bekijken in de orginele app dan weet je hoe je de bundel map en icoon moet noemen
__________________
iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3] [Jailbreak: Ja]
iPad2 16GB (Wit) [FW: 4.3.5] MacBook Pro 2011
  #3  
Oud 16-01-11, 12:06
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Bedankt Mark. De bundel van de map heb ik gevonden. Wat is nu de naam van het icoon? Zie bijlage.

Nog een andere probleem is dat er een zwarte rand aanwezig is rondom de iconen. Is dat een bekend probleem? Hoe deze zwarte rand weghalen. Zie bijlage.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 16-1-2011 11-46-17.jpg‎ (38,4 KB, 16x gelezen)
Bestandstype: jpg 16-1-2011 11-59-11.jpg‎ (49,7 KB, 29x gelezen)
  #4  
Oud 16-01-11, 23:41
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

de info.plist moet je ff met een plist editor openen en volgends mij heb je een theme die niet voor de iphone 4 is het kan icon.png zijn of Icon.png of Icon@2x.png of icon@2x.png
com.apple.mobileicons.framework daar staan je maskers voor je appstore iconen in die zich automatisch aanpassen zie bijlage voor benaming
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg info.jpg‎ (12,5 KB, 12x gelezen)
  #5  
Oud 17-01-11, 10:29
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Het is wel een iphone 4 thema. het heet i2HD. Het is de opvolger van iLLumine maar dan gemaakt voor de iphone 4. Begrijp ik goed dat ik "com.apple.mobileicons.framework" moet kopieeren naar de map "bundels" van mijn thema?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mastermark Bekijk bericht
de info.plist moet je ff met een plist editor openen en volgends mij heb je een theme die niet voor de iphone 4 is het kan icon.png zijn of Icon.png of Icon@2x.png of icon@2x.png
com.apple.mobileicons.framework daar staan je maskers voor je appstore iconen in die zich automatisch aanpassen zie bijlage voor benaming
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone thema jeffrey187 Jailbreak apps en thema's 0 14-03-11 21:47
Apple Pro Thema vraag marcodam86 Jailbreak apps en thema's 1 14-04-10 14:38
vraag bij maken van thema. levirobben Jailbreak apps en thema's 14 13-04-10 14:21
vraag bij maken thema 2 levirobben Archief 1 09-04-10 13:02
[thema] hulp gezocht voor design thema's InstaQ Jailbreak apps en thema's 8 16-06-09 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.