//

AR op iPhone 3G en apps optimaliseren voor versie iDevice

AR op iPhone 3G en apps optimaliseren voor versie iDevice discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey forumleden! Ik heb 2 vragen voor jullie, ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen. 1: Ik erger me er de laatste tijd enorm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-11, 17:58
markvn markvn is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard AR op iPhone 3G en apps optimaliseren voor versie iDevice

Heey forumleden!

Ik heb 2 vragen voor jullie, ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

1: Ik erger me er de laatste tijd enorm aan dat bijna geen enkele AR (augmented reality) app werkt op de iPhone 3G. Ik snap dat dit niet kan bij apps waar het kompas ook een vereiste is. Maar AR zònder kompas zou toch gewoon moeten werken op een 3G, aangezien er ook al meerdere filmpjes op iPC staan waar er een 3G wordt gebruikt voor AR. Dus: Welke apps met AR werken wel op een 3G, en is er een mogelijkheid dat met het aanpassen van AR-apps je ze toch kan laten werken op een 3G? (bijv. door installeren van Cydia-app)

2: Sommige apps zijn speciaal geoptimaliseerd voor een specifiek toestel. Maar sommige apps, zoals iMovie, zijn aan te passen, zodat ze ook op eerdere modellen werken. Aangezien ik een 3G heb, en deze steeds minder wordt ondersteund, terwijl het gewoon mogelijk is: Is er een Cydia-app of tweak, die alle (of een specifieke) app op je iPhone kan optimaliseren voor jouw versie iPhone?

Alvast bedankt!
(en moderators: als een gedeelte in mijn vraag niet is toegestaan op de site van iPhoneclub, haal dat gedeelte dan maar meteen weg. Ik weet dat ik al eens een warning heb gehad, maar deze keer vraag ik niet om een uitleg hoe ik een app zèlf kan aanpassen.)

Laatst gewijzigd door markvn; 26-01-11 om 18:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-11, 13:55
markvn markvn is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Sorry voor het bumpen, maar is er echt niemand die het antwoord weet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Remote Controlling iDevice to iDevice J4cks0n Ontwikkelen voor iOS 1 02-12-10 00:01
Windows: Foto's NIET optimaliseren iTunes Mart-in iTunes 6 18-06-09 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.