//

Firewall IP

Firewall IP discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze app is al eens besproken op iPhoneclub lang geleden , maar ik heb het zojuist eens geïnstalleerd. Deze versie ziet er erg mooi uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-11, 20:19
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard Firewall IP

Deze app is al eens besproken op iPhoneclub lang geleden, maar ik heb het zojuist eens geïnstalleerd. Deze versie ziet er erg mooi uit nu, en werkt ook erg goed!

Het is een firewall voor je iPhone die al je connecties in de gaten houd, en je de opties geeft om deze toe te staan/te weigeren. Zo kan je dus voorkomen dat een app ongewenst informatie over jouw iPhone doorstuurt naar een externe site (zoals bijvoorbeeld batterylogger doet, de gratis appevent app van gisteren).

Persoonlijk vind ik het wel een veiliger idee geven. Of het ook daadwerkelijk veel uitmaakt weet ik niet, maar het geeft je wel het gevoel dat je gegevens beter beveiligd zijn. Zeker met alle gekraakte apps/opkomende virusjes en alles lijkt het me wel een mooie app voor een aantal mensen om eens uit te proberen.


Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-11, 23:34
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik was wel benieuwd wat BatteryLogger Pro dan verstuurt.

Zie dit topic voor een antwoord van de maker.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 31-01-11, 18:13
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

BatteryLogger maakt ook verbinding met andere sites. Ik had ook gezien dat flurry inderdaad een site is om een soort beeld te krijgen van wie de app nou zoal gebruikt. Dat een app daar gebruik van maakt is zeker te begrijpen. Daar zal je mij dan ook niet over horen, het is waarschijnlijk alleen maar in ons voordeel
Echter maakt de app ook verbinding met een andere site; 441gift.com.
Ook perunegocios.com is een site waar de app verbinding mee maakt.

441gift is een site die offline lijkt. Maar ik ben die site dan ook in een andere app een keer tegengekomen, dus ik ben wel benieuwd wat dit nou precies is. En het doel van de 2e site kon ik niet zo gauw achter komen gezien de taal.

Laatst gewijzigd door r03n_d; 31-01-11 om 18:17.
  #4  
Oud 31-01-11, 19:38
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De tweede lijkt een hosting provider.
  #5  
Oud 31-01-11, 19:52
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Het gekke is wel dat er op de hele site eigenlijk maar 1 ding klikbaar is. En dan ga je naar een website van een Chinees restaurant ofzo..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SSH blokkeren met Firewall IP mogelijk? umiyz Jailbreak apps en thema's 0 18-12-10 01:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.