iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   SBSettings (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/83758-sbsettings.html)

Guest-20181017000445 01-02-11 17:49

SBSettings
 
Hallo,
ik heb Sbsettings die werktte hele tijd op gejailbreaked ipod touch 3g 4.2.1
nu heb ik thema aangepast ervan (wat via opties kan)..
maar nu als ik boven aan menu van ipod wil schuiven voor de toggles weer te geven of instellingen of dergelijke..
krijg ik niks
sbsettings werkt wel want ik zie de datum in balk boven(waar tijd staat) dat had ik ingesteld maar ik krijg dus de settings enz niet meer te zien ook niet na ree-installeren enz..
wat nu?

Scooter 01-02-11 17:59

bij mij doet hij het ook niet miss ff wachten tot update uitkomt !! Denk dat we niet de enige zullen zijn met problemen

shapezzz 02-02-11 12:26

Als je de naam van dat Thema nog weet kan je die ook apart verwijderen via Cydia en dan moet het weer goed zijn, probleem zit 'm dus in het thema zelf ;)
Ik gebruik zelf het Jooo-mod(grey) thema bij SBsettings, kan je ook via Cydia vinden als je even zoekt ;)

Scooter 02-02-11 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 636092)
Als je de naam van dat Thema nog weet kan je die ook apart verwijderen via Cydia en dan moet het weer goed zijn, probleem zit 'm dus in het thema zelf ;)
Ik gebruik zelf het Jooo-mod(grey) thema bij SBsettings, kan je ook via Cydia vinden als je even zoekt ;)

neen hoor ook zonder Thema doet hij het niet heeft niets met thema te maken sinds gisteren totaal niet meer te gebruiken sbsetting zelf al eens volledige herstel gedaan en nieuwe jailbreak het helpt niet ik wacht wel tot er een update komt

gufra 02-02-11 19:35

Ligt het niet aan activator, misschien heb je niet ingesteld "swipe statis bar"

Scooter 03-02-11 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gufra (Bericht 636267)
Ligt het niet aan activator, misschien heb je niet ingesteld "swipe statis bar"

Danku je tip heeft idd geholpen!!
Is dat sinds de update dat je het zelf moet instellen? want had deze week een update gehad van activator.
Bedankt gufra

Delvenaartje 11-02-11 13:11

Ik heb vd week m'n iPhone4 ge-JB, heb SB settings erop gezet, maar als ik nu RemoveBG doe, is alles bovenin de balk (tijd, batterijstatus, netwerknaam etc) weg?
Iemand enig idee hoe dit komt? Of komt het omdat SB Settings nog niet helemaal lekker loopt op 4.2.1?

thunder 11-02-11 13:45

Heb ik ook idd. Ff sleep button en dan unlocken en je hebt de balk weer. Hoort niet natuurlijk, maar kan me er niet aan storen.

thunder 12-02-11 11:21

Er is een update voor RemoveBG, waardoor de balk niet meer verdwijnt. :D

hanske636 16-12-11 19:36

Om geen nieuw topic te starten stel ik mijn vraag hier.:d

Kan er mij iemand vertellen hoe ik die reclamebalk die onderaan het scherm verschijnt als ik sbsettings open?

simlockvrij 16-12-11 20:53

hoe je wat?

hanske636 17-12-11 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij (Bericht 746885)
hoe je wat?

Oeps...:o
Opnieuw: Kan er mij iemand vertellen hoe ik die reclamebalk die onderaan het scherm verschijnt als ik sbsettings open kan verwijderen?

simlockvrij 17-12-11 16:59

misschien met een adblocker vanuit cydia?ik heb overigens geen adbalk?

Rav3n 22-12-11 20:02

Ik heb ook geen adbalk in SbSettings. (versie 5.2.1)
Heb je wel die van BigBoss geïnstalleerd? Of van een andere repo?

Guest-20180925190238 22-12-11 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n (Bericht 748957)
Ik heb ook geen adbalk in SbSettings. (versie 5.2.1)
Heb je wel die van BigBoss geïnstalleerd? Of van een andere repo?

Die adbalk heb je alleen in SBSettings INSTELLINGEN, niet in SBSettings zelf.

hanske636 22-12-11 22:11

Het is SBSettings 5.2.1 van BigBoss.
Het gaat inderdaad over die adbalk in het instellingsscherm van sbsettings.

Kevin 29-12-11 14:21

Ik heb vanmorgen ook SBSettings 5.2.1 van BigBoss geïnstalleerd en heb die advertentiebalk ook in beeld.


Maar ik heb enkele andere vragen:

1. Is er een mogelijkheid om in het berichtencentrum enkele icoontjes weg te halen?
Ik zou er daar nl. gewoon de 5 meest voorkomende hebben zoals 3G, Wi-Fi, Airplane, bleutooth, locatievoorzieningen.

2. Is het mogelijk om de icoontjes in het berichtencentrum iets kleiner weer te geven?
Is het mogelijk het lettertype naar het Nederlands te zetten?

3. Kan ik Activator en SBSettings zelf verbergen op mijn springboard? Ik wil de voornaamste knoppen vanuit het berichtencentrum bedienen en de app zelf via Spotlight oproepen.



M.a.w. ik zou eigenlijk gewoon het liefst van al die snelle knoppen in mijn berichtencentrum willen om enkele instellingen heel snel te wijzigen zonder naar 'instellingen' zelf te gaan.

JornZ 29-12-11 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 752204)
Ik heb vanmorgen ook SBSettings 5.2.1 van BigBoss geïnstalleerd en heb die advertentiebalk ook in beeld.


Maar ik heb enkele andere vragen:

1. Is er een mogelijkheid om in het berichtencentrum enkele icoontjes weg te halen?
Ik zou er daar nl. gewoon de 5 meest voorkomende hebben zoals 3G, Wi-Fi, Airplane, bleutooth, locatievoorzieningen.

2. Is het mogelijk om de icoontjes in het berichtencentrum iets kleiner weer te geven?
Is het mogelijk het lettertype naar het Nederlands te zetten?

3. Kan ik Activator en SBSettings zelf verbergen op mijn springboard? Ik wil de voornaamste knoppen vanuit het berichtencentrum bedienen en de app zelf via Spotlight oproepen.



M.a.w. ik zou eigenlijk gewoon het liefst van al die snelle knoppen in mijn berichtencentrum willen om enkele instellingen heel snel te wijzigen zonder naar 'instellingen' zelf te gaan.

Volgens mij zijn alle opties die je zoekt te vinden onder de instellingen van SBSettings.

1. Er is een menutje waar je aan kan geven welke toggles er worden weergegeven

2. NL kan niet, is een Engelse tweak. Kleiner weergeven is volgens mij mogelijk, ik dacht een optie gezien te hebben (kan nu niet checken, heb alleen mijn 4S bij me).

3. Kies de optie hide icon en je hebt geen sbsettings meer op het springboard, vogens mij is er voor activator eenzelfde optie. Vervolgens kun je de "apps" nog wel vinden via spotlight.

Kevin 29-12-11 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 752218)
Volgens mij zijn alle opties die je zoekt te vinden onder de instellingen van SBSettings.

1. Er is een menutje waar je aan kan geven welke toggles er worden weergegeven

2. NL kan niet, is een Engelse tweak. Kleiner weergeven is volgens mij mogelijk, ik dacht een optie gezien te hebben (kan nu niet checken, heb alleen mijn 4S bij me).

3. Kies de optie hide icon en je hebt geen sbsettings meer op het springboard, vogens mij is er voor activator eenzelfde optie. Vervolgens kun je de "apps" nog wel vinden via spotlight.

Kun je mij dan zeggen hoe ik 1 en 2 kan uitvoeren?
3 is intussen gelukt.

Ligt het aan SBSettings dat de batterij sneller leegloopt dan anders? Ik heb nl. nog geen andere apps geïnstalleerd en plots 20% kwijt in 1 uur tijd en heb niets gedaan.

thunder 29-12-11 15:38

In SBSettings heb je de optie van hide icons. Daar kan je aangeven welke icons je wil hiden. Ook standaard zaken als aandelen, camera e.d. kan je hiden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.