//

Winterboard en multitasking

Winterboard en multitasking discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen... Ik ben net overgestapt naar iOS 4.2.1 en kan maar niet wennen aan de multitasking die met iOS4 meekomt. Voorheen gebruikte ik multifl0w ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-11, 18:09
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard Winterboard en multitasking

Hallo allen...

Ik ben net overgestapt naar iOS 4.2.1 en kan maar niet wennen aan de multitasking die met iOS4 meekomt. Voorheen gebruikte ik multifl0w en dit werkte echt perfect! Alleen multitasken met programma's die IK wil draaien in multitask.
Na enigzins zoeken kwam ik op 2 alternatieven om multitasking uit te zetten en multifl0w weer in te schakelen; ios4 multitask toggler en ztoggle. Maar bij beide opties wil winterboard niks meer utvoeren en bij de eerst genoemde optie verwijderd de tweak zelfs m'n telefoonapplicatie!

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe of wat ik wél werkend kan krijgen??

Dank!

Laatst gewijzigd door kastenbart; 07-02-11 om 18:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-11, 08:53
Mikeske's schermafbeelding
Mikeske Mikeske is offline
• iOS 12.2
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Lichtaart - België
Berichten: 35
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kastenbart Bekijk bericht
Hallo allen...

Ik ben net overgestapt naar iOS 4.2.1 en kan maar niet wennen aan de multitasking die met iOS4 meekomt. Voorheen gebruikte ik multifl0w en dit werkte echt perfect! Alleen multitasken met programma's die IK wil draaien in multitask.
Na enigzins zoeken kwam ik op 2 alternatieven om multitasking uit te zetten en multifl0w weer in te schakelen; ios4 multitask toggler en ztoggle. Maar bij beide opties wil winterboard niks meer utvoeren en bij de eerst genoemde optie verwijderd de tweak zelfs m'n telefoonapplicatie!

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe of wat ik wél werkend kan krijgen??

Dank!
Via Cydia "disable Multitasking" (ModMyi) installeren. Deze kun je dan via Winterboard uit of aan zetten.
Eventueel daarna "Backgrounder" installeren. Dan bepaal je wat je op de achtergrond wil laten draaien.
__________________
I love this website !!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
multitasking op 3G kris77 iPhone algemeen 2 26-11-10 17:25
multitasking 4.1 buffel_styllezz Jailbreak apps en thema's 3 04-11-10 13:24
Multitasking 3g Hugy97 Jailbreak apps en thema's 12 22-08-10 15:57
Multitasking Hugy97 Jailbreak apps en thema's 8 16-08-10 14:12
Multitasking Yorick iPhone algemeen 4 01-10-07 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.