Status notifer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heb net mijn telefoon gejailbreakt. Heb een iphone 4 Wil nu status notifer instaleren maar op het moment dat ik het doe loopt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Status notifer
Hallo heb net mijn telefoon gejailbreakt.
Heb een iphone 4 Wil nu status notifer instaleren maar op het moment dat ik het doe loopt mijn telefoon de hele tijd vast. Is er iemand die mijn kan helpen, of een ander notifer oplossing heeft. Alvast heel erg bedankt voor het mee denken. Groet, Anna |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
StatusNotifier is helaas niet geschikt voor iOS4. Het lijkt erop dat dit ook niet meer gaat gebeuren.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Notifier+ installeren
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
repeat mode wil zeggen dat je opnieuw gewaarschuwd zal worden als er een vb een ongelezen sms is. (zoals standaard ook mogelijk is in iOS)
Timeinterval is de tijd die er tussen de waarschuwingen zit. Maar als je enkel icoontjes in je statusbar wil moet dat allemaal niet instellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hartelijk bedankt voor je hulp. Anna |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Status Notifier 3.0 | osj | Jailbreak apps en thema's | 48 | 05-12-09 11:45 |
Status downgrade 3.0 naar 2.2.1 | Mik075 | iPhone algemeen | 19 | 11-07-09 03:22 |
iPhone status i.c.m. Bluetooth | DVDGuy | iPhone algemeen | 4 | 16-04-09 20:43 |
batterij status | djtcc | iPhone algemeen | 3 | 01-09-08 00:56 |
USPS Status | Bennoo | Archief | 1 | 15-04-08 18:28 |
|
|