//

SSH probleem

SSH probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een vraagje, ik kan WinSCP niet meer koppelen aan mijn iphone (1.1.2 OTB) omdat de SSH uitstaat, maar als ik SSH weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-08, 01:29
mikeleijs1 mikeleijs1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard SSH probleem

hoi ik heb een vraagje, ik kan WinSCP niet meer koppelen aan mijn iphone (1.1.2 OTB) omdat de SSH uitstaat, maar als ik SSH weer aan zet met services, dan homebutton, dan weer services om te checken,, dan staat SSH weer uit, oftewel het lijkt wel of ik hem niet meer aan kan krijgen. en EDGE kan ik daarentegen weer niet uitzetten. Ik heb het probleem bij én iToggle én Services. kan iemand mij helpen.

groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-08, 10:33
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

SSH er een keer afhalen, phone rebooten, ssh er weer op. Dan de bosspreffs installeren. Dan moet het gewoon werken. De eerste keer dat je een verbinding opzet naar via winscp kan het echt 45 seconden duren voordat je een response krijgt.

Bossprefs is vergelijkbaar met services e.d.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #3  
Oud 02-03-08, 13:21
mikeleijs1 mikeleijs1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

ja het was al gefixt,, ik moest de nieuwe versie van BSD Subsystem installeren toch bedankt voor de moeite
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cyberduck probleem ssh Luciano- Archief 1 04-03-09 19:58
ssh probleem Shorty007 iPhone algemeen 2 03-12-08 19:15
Probleem met SSH Daniel B Unlock [archief] 22 13-02-08 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.