iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Springboard crasht (te) vaak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/84991-springboard-crasht-vaak.html)

IceFollow 16-02-11 20:01

Springboard crasht (te) vaak
 
Hey mensen,

Ik zit weer met een "PuntjePuntje" probleem. Mijn springboard crash de laatste tijd (na jailbreaken) om bijna alles. Ik kan geen YouTube links openen via Safari en geld ook voor AppStore. Ik heb gegooglet en hier op het forum gezocht. Weet iemand misschien wat er fout is? Btw, ik heb hem gejailbreakt met redsn0w.


Bedankt!!!!!!!

Hollywoodthehell 16-02-11 20:21

Had ik ook ligt aan de jailbreak. Jailbreak hem met de nieuwe greenpois0n JB en al je problemen zijn verleden tijd! ;)

flashingst 16-02-11 20:38

Of je kunt al je winterboard shit verwijderen XD

iWiefring 16-02-11 20:43

Ligt meestal aan winterboard inderdaad, gewoon winterboard er helemaal afgooien en al je problemen zijn weer gewoon opgelost!

IceFollow 16-02-11 21:10

Ik heb geen winterboard. En als ik nou nu Greenposi0n gebruik zonder de restore of wat dan ook. Gaat het dan helpen?

King1987 16-02-11 21:16

Waar het aan ligt is een beetje een moeilijk te achterhalen, kan van alles wezen, wat je ook maar geïnstalleerd hebt. Ben jij afhankelijk van een unlock? Nee: gewoon restoren en greenpoisen gebruiken. Kijk of je het dan nog hebt. Zet daarna een back up terug en je hebt alle instellingen etc weer. Heb je het dan wel, dan zit het in de back-up.

Ben je afhankelijk van een unlock: zet de baseband van een iPad erop, kan geen kwaad, is altijd unlock baar met ultrasn0w. Je iPhone zal toch nooit meer een iOS update krijgen. Dus dat kan zonder risico. Mocht je het dan wel hebben, weer herstellen (baseband blijft gelijk aan de ipad baseband) en je kan greenpoison nog een keer gebruiken.

Let goed op of je de back up terug zet ja of nee, daar kan de fout in zitten!

Succes! :D

IceFollow 16-02-11 22:53

Ik ga stap 1 uitproberen maar hoebedoel je dat m'n iPhone nooit meer een update krijgt?

iWiefring 16-02-11 23:48

Een 3G krijgt vanaf 4.2.1 geen updates meer. 4.2.1 is de laatste firmware voor iPhone 3G. 4.3 komt dus niet meer voor de 3G beschikbaar!

Hollywoodthehell 17-02-11 09:31

Nogmaals dit ligt aan de JB. Ik heb hier veel tijd in zitten en wist eerst ook niet waar het door kwam. Totdat ik de oude greenpoison JB eraf haalde toen ik geen crashes meer kreeg, toen ik hem er weer op zette crashde alles weer elke keer als je 5 apps opent. Ik denk dat dit probleem er alleen is met een iPod touch 2g aangezien mensen die ik ken met een iPhone we geen last van hadden. Update naar 4.2.1 en zet de nieuwe greenpois0n JB erop en het werkt weer super! :D

jailbreakme 17-02-11 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 643013)
Een 3G krijgt vanaf 4.2.1 geen updates meer. 4.2.1 is de laatste firmware voor iPhone 3G. 4.3 komt dus niet meer voor de 3G beschikbaar!

Wow ben benieuwd wat de laaste firmware voor de 3gs zal zijn anders ff een iphone 4 hale of 5 als ie komt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.