//

foutmelding bij downloaden theme

foutmelding bij downloaden theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds een week met Winterboard aan het proberen om een mooi theme op mijn ipad te krijgen. Het wil echter niet lukken. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-11, 09:25
gercovandijk gercovandijk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard foutmelding bij downloaden theme

Ik ben sinds een week met Winterboard aan het proberen om een mooi theme op mijn ipad te krijgen. Het wil echter niet lukken. ik loop tegen de volgende twee problemen aan :

- Hij installeert wel maar dan een klein deel van de theme. bijvoorbeeld wel een paar icoontjes maar geen lockscreen en wallpaper. (en soms wel de wallpaper maar dan in iphone formaat)

- Hij wil de theme vanuit cydia niet downloaden. hij geeft de volgende foutmelding : "NOTE: the requested modifications cannot be applied due to required depedencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed. ". en dat terwij de theme wel speciaal voor de ipad is gemaakt.

ik gebruik jailbreak greenpoisen 4.2.1 wat kan ik hier aan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-11, 10:44
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

als je op instaldruk. staat er dan niet iets van dependencies wat je nodig heb voor het theme? misschien mis je libhide oid dan kunne bepaalde dingen het niet doen -
  #3  
Oud 17-02-11, 10:47
gercovandijk gercovandijk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

voor mijn gevoel mis ik inderdaad een bestand om de thema's te kunnen gebruiken. Wat is libhide? en wat zou het anders kunnen zijn?

sommige thema's pakt die namelijk wel
  #4  
Oud 17-02-11, 10:50
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

welke depedencies missed het thema|? dat hoort cydia aan te geven. wat libhide precies doet weet ik niet \;0
  #5  
Oud 17-02-11, 16:33
gercovandijk gercovandijk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

hij geeft aan bij depends : "gsc.wildcat".

wat houdt dit in? en heeft iemand ervaring met een werkende theme voor ipad. Dan kan ik even testen of het aan de theme ligt of aan mijn ipad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding bij restore Derenze Archief 1 01-06-09 21:38
Windows: Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1) TruthSolution iTunes 2 18-09-08 19:11
foutmelding bij downgraden mabaelst Archief 1 25-07-08 17:21
Theme´s downloaden error Frank Nusteen Jailbreak apps en thema's 0 22-03-08 20:00
Foutmelding bij anySIM MartinZ Unlock [archief] 4 03-11-07 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.