//

Winterboard: Springboard icoon aanpasssen aan thema

Winterboard: Springboard icoon aanpasssen aan thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen die ook de Winterboard app hebben, Ik heb besloten mijn iPod te jailbreaken en met succes, alleen Greenpois0n RC6 en done! (bedankt voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-02-11, 22:27
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard Winterboard: Springboard icoon aanpasssen aan thema

Beste mensen die ook de Winterboard app hebben,

Ik heb besloten mijn iPod te jailbreaken en met succes, alleen Greenpois0n RC6 en done! (bedankt voor alle hulp)

Maar dat terzijde, ik wilde nu een Winterboard theme op internet uitzoeken en op m'n iPod installeren.
Het ziet er allemaal super uit maar als ik het installeer krijg ik alleen de achtergrond van dat thema. Niet de 'vorm' van de icoontjes.

Hier 300 + Winterboard Themes hebben de verschillende thema's ook een andere vorm van Springboard icoon, alleen bij mij veranderd alleen de achtergrond als ik een thema selecteer niet het icoon...

Dus kort gezegd, hoe krijg ik dat de springboard iconen ook met het Winterboard thema mee veranderen?
Hoort dit zo of niet...?
Gr. lolbroeck.

Laatst gewijzigd door lolbroeck; 18-02-11 om 22:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-02-11, 22:53
jailbreakme jailbreakme is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 110
Standaard

Ga naar winterboard dan zie je daar staan: summerboard schakel dat eens in.
  #3  
Oud 18-02-11, 23:20
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jailbreakme Bekijk bericht
Ga naar winterboard dan zie je daar staan: summerboard schakel dat eens in.
Thanks, dat was dus het 'probleem'
Het werkt weer allemaal naar behoren! Summerboard had ik bij het standaard theme uitgeschakeld om te kijken wat er zou veranderen (nieuwsgierigheid noemen ze dat ), maar goed het ziet er mooi uit en werkt weer!
Nog maals bedankt
  #4  
Oud 22-02-11, 02:42
TakenBoxershort TakenBoxershort is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 41
Standaard

ik heb ook een vraagje, heb een iphone 4 en heb een thema, elite hd pro, staat bij themas in cydia maar nu wil ik zelf nog 2 icoontjes veranderen waaronder whatsapp en mailpro, ben al 60uur aan het zoeken en heb al 1000 dingen geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar, kan iemand me helpen?
  #5  
Oud 22-02-11, 08:27
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien moet je eens een ander thema zoeken. Er zijn namelijk ook thema's die automatisch alle icoontjes aanpassen. (zoals de thema die ik heb)
Probeer maar eens iNitsua Z Twilight HD!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #6  
Oud 22-02-11, 09:57
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakenBoxershort Bekijk bericht
ik heb ook een vraagje, heb een iphone 4 en heb een thema, elite hd pro, staat bij themas in cydia maar nu wil ik zelf nog 2 icoontjes veranderen waaronder whatsapp en mailpro, ben al 60uur aan het zoeken en heb al 1000 dingen geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar, kan iemand me helpen?
Om de twee icoontjes aan te passen moet je in de fules van je telefoon gaan zetten. Met windows kan je dat doen met ifunbox met mac osx kan je dat doen met diskaid.

Je moet dan in in het mapje van je theme de twee icons die je wilt veranderen verwijderen en jouwe ervoor in de plaats zetten. Let wel dat je de namen hetzelfde schrijft als de appnaam! Anders pakt hij ze niet.

Hoop dat deze informatie voldoende is voor je, succes
Succes.
  #7  
Oud 22-02-11, 15:11
TakenBoxershort TakenBoxershort is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 41
Standaard

het probleem is juist dat ze niet veranderd zijn, en dus ook nog niet in mijn thema staan, het is het whatsapp icoontje, die wil ik zwart wit hebben maar weet niet waar ik dat plaatje moet toevoegen of hoe mijn mapje moet hete
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Winterboard Thema aan het maken... jm1996 Jailbreak apps en thema's 1 08-02-11 15:02
Winterboard Thema's Guest-20191128132130 Jailbreak apps en thema's 2 21-10-10 13:14
Winterboard/springboard icoon Menrey Jailbreak apps en thema's 10 07-08-10 17:05
Winterboard Icoon GRozenberg iPhone algemeen 8 31-05-09 01:20
Winterboard Thema deliyurek007 Archief 2 26-05-09 23:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.