iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Smartscreen / Lockinfo (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/85540-smartscreen-lockinfo.html)

lolbroeck 24-02-11 21:04

Smartscreen / Lockinfo
 
Beste iedereen,

In de Cydia store bestaat er al een tweak genaamd 'Lockinfo', alleen daarvoor moet je betalen (wel met een free 14 day trial).

Nu vroeg ik mij af hoe ik nu het beste met een gratis tweak/app info op mijn lockscreen kan krijgen...?

Smartscreen vind ik niet in de App- of Cydiastore. En ik weet/vind ook geen beter alternatief. Daarom vraag ik aan jullie of iemand nog een goede oplossing heeft (als die er is ;))?
Daarnaast gaf Google en dit forum weinig antwoord of was het een oud zoekresultaat/topic.

- Lolbroeck.

vak20 25-02-11 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck (Bericht 645641)
Beste iedereen,

In de Cydia store bestaat er al een tweak genaamd 'Lockinfo', alleen daarvoor moet je betalen (wel met een free 14 day trial).

Nu vroeg ik mij af hoe ik nu het beste met een gratis tweak/app info op mijn lockscreen kan krijgen...?

Smartscreen vind ik niet in de App- of Cydiastore. En ik weet/vind ook geen beter alternatief. Daarom vraag ik aan jullie of iemand nog een goede oplossing heeft (als die er is ;))?
Daarnaast gaf Google en dit forum weinig antwoord of was het een oud zoekresultaat/topic.

- Lolbroeck.

Lockinfo is zijn geld meer dan waard!

lolbroeck 25-02-11 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 645785)
Lockinfo is zijn geld meer dan waard!

Maar ik zoek iets dat het liefst gratis is ;)

vak20 26-02-11 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck (Bericht 645898)
Maar ik zoek iets dat het liefst gratis is ;)

ff googlen dan

deuxani 26-02-11 12:44

Wat voor informatie wil je op je lockscreen dan? Lock Calendar is gratis bijvoorbeeld.

Bart274 26-02-11 13:57

check uw privéberichten :)

npbruna 27-02-11 07:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 646043)
ff googlen dan

Hij vraagt of iemand hem kan helpen, en dan kom jij met zo'n vervelende reactie. Wat heeft hij hier nou aan?

Echter omdat ik lockinfo gebruik heb ik nooit verder gezocht naar een gratis versie. Maar ik kan je verzekeren dat het zeker het geld waard is.

lolbroeck 27-02-11 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart274 (Bericht 646074)
check uw privéberichten :)

Thanks, heb je eentje terug gestuurd ;)

Daarnaast zoek ik gewoon zoiets als waar je een kalender op je lockscreen hebt (Lock Calendar dus...), iets met je emails, weer, basis functies van je ipod eigenlijk... Dus dan kom je zo'n beetje uit op Lockinfo :)

Alvast bedankt voor jullie reacties :D Als iemand nog meer tips heeft zijn die van harte welkom, natuurlijk ;))!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.