iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Standby wallpaper niet te veranderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8558-standby-wallpaper-niet-veranderen.html)

Nikooos 02-03-08 13:39

Standby wallpaper niet te veranderen
 
Sinds ik op 1.1.4 zit heb ik een probleem om de wallpaper van het standby scherm te veranderen.
Dit is simpelweg onmogelijk via de normale weg. Dus settings>wallpaper en dan iets als wallpaper setten. Hij blijft gewoon onveranderd.

Een vriend van me heeft hetzelfde probleem. Ik verdenk zelf mijn iphone ervan dat hij misschien de oude bestandsstructuur van 1.1.2 heeft behouden als extra (voor zover ik kon zien). Die vriend van me had ook die Nate's softupgrade gebruikt voor 1.1.3 en daar was dit al duidelijk.

Misschien dat er iemand met me mee kan denken. Of dat in ieder geval iemand kan zeggen dat hij in 1.1.4 wel gewoon zijn wallpaper van het standby scherm kan aanpassen of ook niet?

Destiny 02-03-08 15:55

Bij mij werkt het gewoon goed. Je kunt eventueel kijken dat de map Wallpapers in Library de goede rechten heeft. Ook kun je in var-mobile-library kijken of dat daar het bestand LockBackground staat. Dit is namelijk de wallpaper die je als standby wallpaper hebt.

Nikooos 02-03-08 16:55

Die map heeft gewoon goede rechten (775) en in var>mobile>library staat inderdaad die LockBackground,jpg welke inderdaar mijn standby wallpaper is. Natuurlijk kan ik dat dan wel via ssh aanpassen, maar dat is niet ideaal natuurlijk.

Toch nog even verder zoeken blijkbaar

ArB 02-03-08 17:04

Heb je toevallig iswitcher geinstalleerd staan ?
Daarmee heb ik problemen (gehad) en kon toen ook de wallpaper niet meer veranderen.

Nikooos 02-03-08 17:45

Nope.. iSwitcher heb ik er niet bij staan.

Vreemde is dat die vriend het dus ook had op 1.1.3 bedenk ik me net (ik niet voor zover ik herinner) Hij ging namelijk mede naar 1.1.4 om dit op te lossen. Beetje gek verhaal wordt het zo..

cardwizard 11-06-08 07:03

al een oplossing hier voor ?
ik zit ook op 1.1.4 en heb dit probleem ook sinds kort

Het heeft altijd goed gewerkt maar nu ineens niet meer ?

Undertaxxx 11-06-08 08:15

Ik zou je iphone even pwnen, ben je meteen van al die problemen af...

cardwizard 11-06-08 08:19

ha ha nog nooit van gehoord
moet ik toch echt opzoeken , bedankt

cardwizard 11-06-08 09:41

dat pwnen is puur voor unlocken wat ik begrijp ? Maar dat is natuurlijk al gebeurt , ook heeft het altijd gewerkt en nu in 1 keer niet meer , erg vaag

Amp. 11-06-08 10:05

Opnieuw unlocken cardwizard ;) iLiberty werkt daar ook voor.

cardwizard 11-06-08 10:22

moet dat wel vaker opnieuw ?

cardwizard 11-06-08 11:28

ik heb trouwens geen Mac , heb net bootneuter gedraaid maar dar heeft ook geen effect

croiman 11-06-08 15:21

nog eens jailbreak toepassen. en heb je summerboard erop staan? Zoja, zet dan wallpaper af bij summerboard, twee mogelijkheden hier.

nog iemand met dat probleem blijkbaar : https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post126044

Michaelhu 13-06-08 13:27

Probeer is in var>mobile>library het bestand "LockBackground" te deleten
En dan een Wallpaper kiezen op je iPhone.

Heeft bij mij gewerkt:)

cardwizard 18-06-08 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michaelhu (Bericht 126831)
Probeer is in var>mobile>library het bestand "LockBackground" te deleten
En dan een Wallpaper kiezen op je iPhone.

Heeft bij mij gewerkt:)



Dat is inderdaad DE oplossing

ServicePack 07-07-08 08:46

Als ik de LockBackground vervang in var>mobile>library dan worden beide (lees: LockBackground/achtergrond) verandert maar niet mijn LockB....jpg/png.

Amore 13-07-08 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ServicePack (Bericht 135491)
Als ik de LockBackground vervang in var>mobile>library dan worden beide (lees: LockBackground/achtergrond) verandert maar niet mijn LockB....jpg/png.

Inderdaad, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan wel mijn wallpaper veranderen, alleen dan wordt het meteen ook mijn lockwallpaper.
Ik wil daar een ander plaatje voor hebben..

Amore 13-07-08 23:06

Oplossing wat voor mij hielp: Zet de permissies op 777 van de lockbackground.jpeg

ServicePack 14-07-08 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amore (Bericht 141268)
Oplossing wat voor mij hielp: Zet de permissies op 777 van de lockbackground.jpeg

Hmmm.. Ik ben een windows man ;) Ken alleen NTFS en Share permissions. Waar kun je deze rechten zetten?

Amore 14-07-08 11:34

Maak verbinding met je iphone via WinSCP
Zoek je Lockbackground.jpeg op ; var>mobile>library
Rechtermuisknop
Properties
(zie onder) Permissions
Octal: 0777


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.