iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Android Lock XT: Pass vergeten (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/85636-android-lock-xt-pass-vergeten.html)

iWiefring 26-02-11 14:53

Android Lock XT: Pass vergeten
 
Hallo allemaal, velen van jullie hebben vast allemaal al wel gehoord over de tweak AndroidLock XT voor de jailbreakers!

Hier een guide als je je pass vergeten:
Stap 1:
Je zit dus vast op je lockscreen, als je de gesture weet om je SBSettings omhoog te halen, haal SBSettings voor je.

Stap 2:
Nu zie je SBSettings en druk je op Power. En dan op Safe Mode!

Stap 3:
Ga naar cydia en uninstall AndroidLock XT

Stap 4:
Nu kan je respringen, en gewoon weer je telefoon unlocken zonder problemen!

Nog een manier is:
Jezelf laten bellen door een vriend van je of jezelf bellen met een telefoon die je tot je beschikking hebt en vervolgens opnemen, en dan kan je naar je hoofdscreen om het te uninstallen of te disablen.

Typ 81 26-02-11 14:56

Je kan jezelf ook gewoon bellen met een andere telefoon en dan opnemen, vervolgens in instellingen disabelen of uninstallen ;) Mijn SBSettings kan sowieso niet geopend worden in lockscreen ivm Cylay anti diefstal beveiliging.

iWiefring 26-02-11 15:20

Die zal ik bijvoegen in een EDIT! :D

jailbreakme 26-02-11 15:34

Die ene android lock.Kan dat leiden tot een crash. Ik heb tot nu toe heel veel problemen gehad.Met app store, sources etc.Dus als ik androidlock download kan er dan iets ergs gebeuren.

iWiefring 26-02-11 16:19

Alles wat je download kan iets veroorzaken. Dusja :P

jailbreakme 26-02-11 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 646112)
Alles wat je download kan iets veroorzaken. Dusja :P

Ik wil zo graaaaggg dinge zoals:iconrenamer , infinidock en winterboard downloade maar ben bang dat er IETS ergs gebeurd :-(

Ik moest namenlijk al 2 keer herstellen.......

iWiefring 26-02-11 16:57

Herstellen zou altijd kunnen, maar een kans dat het je iPhone helemaal sloopt is erg klein hoor.

jailbreakme 26-02-11 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 646127)
Herstellen zou altijd kunnen, maar een kans dat het je iPhone helemaal sloopt is erg klein hoor.

Hmm. Weet je waarom gast? Omdat ik mn iphone in oktober aan mn vader geef(makelijk
Voor zijn werk) dan krijg ik een iphone4 dus wil ik dat er niks ergs gebeurd.Ik wil heel graag winterboard enz. Maar neem de risico niet al te snel. En waneer komt er een filmpje van jou? Ik heb een paar ideeën:
- top 10 thema's
-Een andere. Top 10 cydia apps (waar cydelete enzo voorkomen)
-Een paar sources??

Hoop dat het je helpt.Ik zou zelf ook wel video's willen maken maar heb geen camera.....

Robin026 26-02-11 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jailbreakme (Bericht 646129)
Hmm. Weet je waarom gast? Omdat ik mn iphone in oktober aan mn vader geef(makelijk
Voor zijn werk) dan krijg ik een iphone4 dus wil ik dat er niks ergs gebeurd.Ik wil heel graag winterboard enz. Maar neem de risico niet al te snel. En waneer komt er een filmpje van jou? Ik heb een paar ideeën:
- top 10 thema's
-Een andere. Top 10 cydia apps (waar cydelete enzo voorkomen)
-Een paar sources??

Hoop dat het je helpt.Ik zou zelf ook wel video's willen maken maar heb geen camera.....

Je moet je niet eens zorgen maken.
Winterboard is 1 van de meest gedownloadde app uit Cydia.
Zelf gebruik ik Winterboard en IconRenamer, wel grappig.
En zelfs al zou jij je iPhone softwarematig slopen, wat ik 7x heb gehad, dan ff langs T-Mobile, op laten sturen, en je hebt binnen een weekje een splinternieuwe iPhone:D

iWiefring 26-02-11 18:46

Dan herstel je 'm gewoon en dan is de jailbreak eraf en kun je hem zonder zorgen opsturen. Maar wil je nu alsjeblieft de dingen OT houden, want we beginnen erg af te dwalen op dit moment. En die thema's verzin ik nog wel wat op. Maar ga me niet steeds vragen of er een nieuw filmpje komt, want ik doe er zo lang over als ik wil. En die top 10 is niet voor andere, maar die top 10 is van apps die IK leuk vind.

jailbreakme 26-02-11 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 646155)
Dan herstel je 'm gewoon en dan is de jailbreak eraf en kun je hem zonder zorgen opsturen. Maar wil je nu alsjeblieft de dingen OT houden, want we beginnen erg af te dwalen op dit moment. En die thema's verzin ik nog wel wat op. Maar ga me niet steeds vragen of er een nieuw filmpje komt, want ik doe er zo lang over als ik wil. En die top 10 is niet voor andere, maar die top 10 is van apps die IK leuk vind.

Best jonge wat jij wil.En soms krijg je ook nog een error bij het herstellen hoor dus dan heb je een probleem...:-)

iWiefring 26-02-11 18:51

Dan zoek je rond op dit forum, en dan vind je vast wel een oplossing. Allemachtig zeg.

jailbreakme 26-02-11 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 646158)
Dan zoek je rond op dit forum, en dan vind je vast wel een oplossing. Allemachtig zeg.

Haha is goed jonge bedankt dacht dat dit een forum was waar je vragen kon stellen....

iWiefring 26-02-11 18:55

Ja maar wat als 100 mensen dezelfde vraag gaan stellen, dan wordt het toch onoverzichtelijk?

jailbreakme 26-02-11 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 646160)
Ja maar wat als 100 mensen dezelfde vraag gaan stellen, dan wordt het toch onoverzichtelijk?

Uuhh..,,,,,, ja geloof me ik weet hoe dat voelt :-)

iWiefring 26-02-11 19:34

Maak alsjeblieft een eigen topic aan, want zo gaat het de hele tijd off-topic..

Robin026 26-02-11 19:35

Bij mij was ie gecrashed, ging bijvoorbeeld niet eens meer aan.
Weet je wat ze doen, schroefjes losmaken, kijken of stickertje rood is.
Zo nee, gaat kastje dicht, en pleuren ze hem op de vuilnisbult, en krijg je een geheel nieuwe.
Om hem werkend anders te krijgen, moeten ze hem eerst herstellen, en dan is alles al foetsie:D

Kenjala 17-05-11 14:48

en hoe kom je dan bij die SBsettings?

iWiefring 17-05-11 20:01

De standaard "Gesture" is op de statusbar je vinger houden en dan naar links of naar rechts "swipen" oftewel vegen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.