iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Apps in 114 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8583-apps-114-a.html)

sjowol 02-03-08 19:08

Apps in 114
 
ok ik heb het dus eindelijk gedaan... Zit op 1.1.4 :)
Kan wiebelen en all maar wel wat problemen met veelgebruikte apps...
Hier mijn lijstje van probleem apps
- RSS krijg ik maar niet aan de praat, iemand een idee hoe?
- SMSD ooknie maar zag ik een fix voor... Symlink maken. Hou ik niezo van
- CallD idem alleen geen oplossing voor?
- iPhysics eindelijk aan de praat met de bossfix en de hele mobile map maar - chowned -R (dit moet vanuit de pc, mobile terminal en installer hebben geen root rechtten las ik
- term vt100 ook rechtten zetten en dan nog iets wat op mmi stond uiteindrlijk werkt het
- summerboard werkt als je ff je fw naar 113 zet
- customize ook

Dus ik zit nog vooral met RSS... Iemand daar al een fix voor gevonden? Zal wel weer met safari rechtten te maken hebben maar waar zet ik die :(

Ik zal de rest van de lijst met fixes proberen te updaten

Stibou 02-03-08 19:30

Ik heb de laatste summerboard erop gezet van bij recent packages,maar als ik van teme wil veranderen,komt hij naar slide to unlock en is niets verandert...
Is dit het probleem dat jij aangaf met teruggaan naar 1.1.3 of zit er iets ander achter?

sjowol 02-03-08 19:47

nee ik bedoelde de installfix (je systeem laten aangeven dat je 113 draait zodat 113 apps op 114 installeren)
jouw probleem klinkt ernstiger... Wel gereboot na install?

Stibou 02-03-08 20:04

jaja,maar had net hetzelfde in 1.1.2,als je op restart springboard drukt dan wordt het blauw en dat betekent dat het niet werkt...

EDIT:Je had toch gelijk het was die restart,probeerde hem zonet uit te zetten en het spinning wheel bleef gedurende ongeveer 20 sec draaien wat mij wel erg lang leek maar plots ging hij weer uit en nu wordt er wel aangepast maar nog niet alle icoontjes...

ArB 02-03-08 20:08

Toch naar 114 sjowol ? :D

dylotic 02-03-08 20:12

Ik krijg iPhysics ook niet aan de praat. Krijg geen mappen installed.
Sjowol, hoe heb je precies die chowned uitgevoerd?

sjowol 02-03-08 21:15

ik heb een "hardcore" chown gedaan.. ik dacht F*ck it, wat kunnen mij die permissies schelen dus heb via de ssh terminal (chown gaat niet in vt100?) dit commando gedaan:
Citaat:

chown -R mobile:mobile /private/var/root
dus recursively alles onder mobile :p
hierna deden een hoop apps het weer.. maar verder weet ik niet of het heel verstandig is (alhoewel ik niet zou weten waarom niet) van mij mag iedereen alle rechtten hebben maar ok...
verder moest ik voor iphysics dus eerst alle levels installen, dan de bigboss patch draaien en dan in iPhysics ALLES naar 755 chmodden
maar hoe ik RSS aan de praat krijg vraag ik me nou nog steeds af!

ButcherJF 02-03-08 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 75371)
(-.-)
verder moest ik voor iphysics dus eerst alle levels installen, dan de bigboss patch draaien en dan in iPhysics ALLES naar 755 chmodden
maar hoe ik RSS aan de praat krijg vraag ik me nou nog steeds af!

Ik zag toevallig (heb niks met iPhysics) dat via de repo van iSpazio alle levels in een keer geïnstalleerd kunnen worden? Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar alvast een tipje voor 1.1.5 (of 2.0).

Oh ja, repo vind je hier: http://repo.ispazio.net

sjowol 02-03-08 22:34

ja ik zag het ook.. toen ik al 3/4 was met alles 1 voor 1 installeren :(

iBen 03-03-08 19:38

PhotoDail
 
Wie heeft ook een probleem met PhotoDail na update 1.1.4 ?
Vreemd is dat alle app's prima werken alleen deze niet. krijg alleen het introscherm te zien,maar zonder de bekende tekst Buy en Demo, daarna sluit het prog.
Ligt dit aan de nieuwste versie of aan 1.1.4?

"R" 03-03-08 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 75371)
ik heb een "hardcore" chown gedaan.. ik dacht F*ck it, wat kunnen mij die permissies schelen dus heb via de ssh terminal (chown gaat niet in vt100?) dit commando gedaan:

dus recursively alles onder mobile :p
hierna deden een hoop apps het weer.. maar verder weet ik niet of het heel verstandig is (alhoewel ik niet zou weten waarom niet) van mij mag iedereen alle rechtten hebben maar ok...
verder moest ik voor iphysics dus eerst alle levels installen, dan de bigboss patch draaien en dan in iPhysics ALLES naar 755 chmodden
maar hoe ik RSS aan de praat krijg vraag ik me nou nog steeds af!

Is dit een aktie die op een schone 1.1.4 moet worden uitgevoerd, of kan die aktie ook als je al wat dingen geïnstalleerd hebt?

sjowol 03-03-08 21:11

ik zou het juist op een volle doen.. zodat allenieuwe mapjes meegepakt worden
(maar zoals ik al zei, geen idee hoe slechht dit is.. ik heb nog geen problemen ondervonden...)
alleen die RSS (waar ik eigenlijk dit topic voor geopend heb) doet het nogsteeds niet :(

thalee86 04-03-08 13:35

met RSS heb je het over MobileRSS neem ik aan? Ik heb eigelijk altijd al problemen gehad met RSS. Als er te veel nieuwe items waren vertikte MobileRSS het gewoon.

melchior 04-03-08 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 75278)
nee ik bedoelde de installfix

hoe ben jij aan die installfix gekomen? ik heb het niet bij mijn installer staan

sjowol 04-03-08 20:18

welke installfix? try bigboss.... (iphyics)
en rss gaat er dan maar af denk ik.. jammer

Giuseppe 04-03-08 22:57

Hye all,

Is het misschien een idee om een topic aan te maken met programma's uit de Installer die werken zonder al teveel fratsen uit te halen (zoals chmodden en dergelijke)??

Ik kan me voorstellen dat de (met respect) freaks het een uitdaging vinden om alles werkend te krijgen maar voor de wat minder "gifted" people zou het mooi zijn als er een overzicht is met progs die werken zonder geouwehoer :)

Giuseppe 05-03-08 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giuseppe (Bericht 76713)
Hye all,

Is het misschien een idee om een topic aan te maken met programma's uit de Installer die werken zonder al teveel fratsen uit te halen (zoals chmodden en dergelijke)??

Ik kan me voorstellen dat de (met respect) freaks het een uitdaging vinden om alles werkend te krijgen maar voor de wat minder "gifted" people zou het mooi zijn als er een overzicht is met progs die werken zonder geouwehoer :)

Mods is dit misschien iets voor de wiki? dat je per firmware version dit soort overzichten maakt?

cougar 05-03-08 12:38

Ik kan op een of andere manier niet mijn weathericon aanpassen in 1.14. Kan helemaal niet in de map van weatherapp komen met winscp. In 1.13 kon ik hem zelf aanpassen :S

Stibou 05-03-08 14:43

WaetherFIX uit installer helpt!

cougar 05-03-08 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 77012)
WaetherFIX uit installer helpt!

Welke source? Ik zie hem namelijk nergens staan! :eek:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.