//

Pushfix en pushdoctor. Teveel geinstalleerd denk ik....

Pushfix en pushdoctor. Teveel geinstalleerd denk ik.... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb na het crashen van mijn telefoon heb ik het machientje moeten restoren. Daarvoor had ik Push draaiend gekregen met de app Push ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-11, 18:51
Titoo Titoo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Ulft
Berichten: 16
Red face Pushfix en pushdoctor. Teveel geinstalleerd denk ik....

Hallo.

Ik heb na het crashen van mijn telefoon heb ik het machientje moeten restoren. Daarvoor had ik Push draaiend gekregen met de app Push Doctor, Pushfix was een betaalde app en dat zag ik net niet zitten...

Wonderbaarlijk kreeg ik gelijk een cerificaat.

Nu na restore en Jailbreak heb ik Push doctor weer geinstalleerd. Alles ging goed. Geen foutmeldingen. Alleen het werkt niet. Nu dacht ik instaleer hem ff opnieuw. Maar dan installeerd hij alleen de Push Doctor opnieuw en niet de +/- 15 bijbehorende apps? Kan ze handmatig wissen maar ik weet mijngod niet meer welke het waren.

Nu had ik een linkje gevonden waar ik gratis het stabielere pushfix kon downloaden. Helaas werkt deze ook niet ik denk omdat de 2 app's erkaar in de haren zitten.

Dus eigenlijk wil ik alles wat met push te maken heeft in mijn Cydia weer de-instaleren (voornamelijk pushdoctor en de bijbehorende app's dus) om dan weer opnieuw te proberen.

Heeft iemand een lijstje met die App's?

Of moet ik hem weer opnieuw restoren en Jailbreaken? en dan hopen dat het wel werkt? Kan dit zonder restore? dus zegmaar cydia opnieuw instaleren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-11, 07:51
Titoo Titoo is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Ulft
Berichten: 16
Standaard

Volgens mij maakt push doctor geen certificaten meer aan? ik heb opnieuw een jailbreak uitgevoerd maar hij installeerd hem zonder wat te doen.
  #3  
Oud 04-05-11, 14:05
dikkie2007 dikkie2007 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 11
Standaard

Zit met hetzelfde probleem..

Maakt push doctor inderdaad geen certificaten meer aan of doen we wat verkeeerd?
  #4  
Oud 04-05-11, 19:00
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik heb meerdere keren push werkend gekregen door middel van Push Doctor hoor.

1: Verwijder ALLE Apps die iets te maken hebben met Push van je iPhone
2: Installeer Push Doctor (Welcome to NERV Repository)
3: Zorg dat je GEEN ENKELE foutmelding krijgt bij het installeren, voer het anders HELEMAAL opnieuw uit! Reboot na het installeren je iPhone
4: Installeer weer de Apps die gebruik maken van Push.
5: Reboot je iPhone opnieuw
6: Ga naar instellingen --> berichtgeving --> schakel berichtgeving in bij de apps die je wil gebruiken met Push
7: Gebruik de Apps met Push

Hoop dat het werkt! Suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Werkt pushfix nu wel of niet? chonazz Jailbreak 4 01-03-10 08:07
Batterij snel leeg door pushfix.info!? tsja.... iPhone algemeen 0 26-01-10 23:37
groot probleem (denk ik) Nickyl Archief 1 25-05-09 00:32
itunes account geblokeerd denk ik dennis9920 Archief 9 16-10-08 11:52
iPhone: Jailbreak 3G volledig mislukt (denk Ik) labo46 Jailbreak 4 21-09-08 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.