//

Categories, MyProfiles, Tiert en WiFi Sync werken niet lekker.

Categories, MyProfiles, Tiert en WiFi Sync werken niet lekker. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er meer gebruikers die last hebben van problemen met deze applicaties? Categories - Een hele handige applicatie, maar mijn Foto's icoon kan ik op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-03-11, 09:37
BKruit BKruit is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard Categories, MyProfiles, Tiert en Wi-Fi Sync werken niet lekker.

Zijn er meer gebruikers die last hebben van problemen met deze applicaties?

Categories - Een hele handige applicatie, maar mijn Foto's icoon kan ik op geen enkele manier onderbrengen in één van de mappen van Categories.

MyProfiles - Het leek me heerlijk om vooraf profielen in te stellen (vooral voor 's nachts), maar wanneer ik het geluid uit zet en ik word gebeld gaat deze gewoon af.

Tiert - Wanneer ik deze applicatie installeer blijft mijn SpringBoard crashen wanneer ik op een SMS wil reageren. Een prima vervanger is BiteSMS!

Wi-Fi Sync - Na het installeren en eenmalig synchroniseren met iTunes, kan ik vervolgens niet meer synchroniseren met iTunes. Na het verwijderen van de app gaat dit weer prima.

Laatst gewijzigd door BKruit; 04-03-11 om 09:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-11, 23:01
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Wi-Fi sync heb ik ook geprobeerd maar vond ik ook niks . Voor die prijs mag je wel wat meer verwachten .
  #3  
Oud 05-03-11, 07:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller Bekijk bericht
Wi-Fi sync heb ik ook geprobeerd maar vond ik ook niks . Voor die prijs mag je wel wat meer verwachten .
Dat probleem is er met iTunes 10.1 alleen onder Windows, onder OS X draait Wi-Fi Sync perfect.

Nu met iTunes 10.2 draait het helemaal niet meer. Een Wi-Fi Sync 2.0 is in de maak en zal spoedig verschijnen, waarschijnlijk na de release van iOS 4.3.

Volg Greg Hughes (flukes1) op Twitter en je bent "up-to-date". Stel je vragen direct aan Greg Hughes, die kan je betere antwoorden geven dan je op dit forum ooit zult krijgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wi-Fi Sync werkt niet DJxReventon Jailbreak 0 06-04-11 19:19
Apps werken niet met Wi-Fi DennisVinken Wi-Fi 1 23-10-10 20:25
Kan myProfiles niet de-installeren borgqueenx Jailbreak apps en thema's 0 22-08-10 16:34
Exchange Active sync niet via Wi-Fi wel via 3G crazyman_rt Wi-Fi 0 28-06-10 13:33
Wi-Fi en Bluetooth werken niet. yassine Wi-Fi 4 17-05-10 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.