//

wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours?

wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst via cydia de thema ''AfterHours'' gekocht. Daarna heb ik via cydia de thema ''AfterHours Animated'' geinstalleerd. hiermee zie je animaties op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-11, 15:21
justrememberme13 justrememberme13 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Unhappy wie weet hoe je een thma wijzigd via winterboard van afterhours?

Ik heb laatst via cydia de thema ''AfterHours'' gekocht. Daarna heb ik via cydia de thema ''AfterHours Animated'' geinstalleerd. hiermee zie je animaties op de lockscreen. maar 1 probleem. Als ik 1 van de 3 paketten van AfterHours Animated aanvink en dan op de lockscreen kijk dan zie je nog de standaardtijd en dat pijltje dat je dan moet slepen om te ontgrendelen. weet iemand hoe je dat moet weghalen en alleen nog maar die animatie ziet. en zoals je ziet zie je daar een vierkant in het midden. daar wil ik graag me foto hebben maar dat lukt ook niet.Photo mrt. 06, 14 07 58.jpg


Beginscherm ''AfterHours''
bij de beginscherm is het me al gelukt om alleen en klok te zetten. maar ik kan de tijd niet zien op die klok omdat mijn applicaties erop zitten. als ik die wegsleep bijvoorbeeld naar beneden gaat de app vanzelf weer aansluiten naar boven. kijk maar:Photo mrt. 06, 14 17 51.jpg

zo wil ik het hebben (rechter):
bedankt voor de moeite
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-11, 15:42
justrememberme13 justrememberme13 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Standaard

ps de pakketenbij aftehours die je kan aanvinken via winterboards zijn:

AfterHoursUserLS
AfterHoursWeatherNoClock
AfterHoursWallClock
AfterHoursSounds
AfterHoursRotatingWidget
AfterHoursLSWeather
AfterhoursAnimation
AfterHours-HDWallweather
AfterHours-HD
AHaltmediaplayer

AfterHours Animation

AH-1stAnimation
AH-2ndAnimation
AH-3rdAnimation

dan weet je welke pakketen ik moet aanvinken op winterboards
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken Junior iPhone algemeen 12 26-02-11 12:44
Wie weet wanneer er een untethered jailbreak voor 4.2.1 komt? wallie12 Archief 4 07-12-10 00:27
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? haagsegoof iPhone algemeen 15 22-06-10 21:56
dj app iphone wie weet een goeie jeffreyk Jailbreak apps en thema's 1 17-08-08 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:25.