Cydia, het nieuwe alternatief voor Installer.app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) OOoh relaxed Die gaa k er vanmiddag maar eens op zetten Greetz & Thanx, Stiruam...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
OOoh relaxed Die gaa k er vanmiddag maar eens op zetten
Greetz & Thanx, Stiruam |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ziet er wel handiger uit dan de basic installer,met het contacts look-a-like,maar wacht toch nog liever tot er misschien een next version uitkomt...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
??????????????????????????
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat de veranderingen zijn, .....
En jij topke? ben je die ook aant uitproberen? heb hier nu 5iphones liggen, ook 16gb, waar k die heb opgezet. en moet zeggen, je kunt er enorm veel mee, heb al zoveel geinstalleerd, om zot te kommen. In term-vt100 kun je nu commando's geven allerhande, je moet ma es na hun site gaan en verder kijken, iphone draait standaard 667Mhz en apple heeft die trug getrokken na 412Mhz (400Mhz 111), wanneer ga dan nu de software komen om em te overklokken???????????????????? Heb vandaag mijne 2de iphone al 2x kunnen restoren lol, beetje teveel in iphone liggen prutsen lol, met de apps die k via Cydia hebt geinstalleerd voor developers. Laatst gewijzigd door croiman; 29-02-08 om 17:35. |
|
||||
|
||||
Nee ik wacht op een propere versie, of nog liever een goeie update van de standaard installer
|
|
||||
|
||||
ik gebruik ze vanaf nu allebei, dus laat de updates maar komen.
|
|
||||
|
||||
Cydia ipv Installer??
Hey mensen, ik lees net op een buitenlandse site (trinidas & tobago?!) dat er een (goed) alternatief is voor installer, het heet Cydia. Het ziet er hetzelfde uit en werkt ook ongeveer hetzelfde, alleen blijkbaar is het beter. Ok is er iets met java wat er dan nu te gebruiken is:
MyTriniPhone.com: Cydia for the iPhone - New Aplpication/Package Installer Check het zelf zou ik zeggen
|
||||
|
||||
Ik gok dat dit hetzelfde is :
https://forum.iculture.nl/f14/i...-packager.html |
|
||||
|
||||
Kun je ze allebei simultaan nuttigen?
Komen daar dan geen probleempjes bij kijken? |
|
|||
|
|||
Cydia is imo beter.. spijtig dat er nog niet genoeg apps op staan maar de index (ABCDE...) en de zoekfunctie zijn gewoonweg super handig! en ook dat je de echte progress ziet, dan weet je zeker da het niet hangt
|
||||
|
||||
idd, de voorgang is veel leuker, het heeft tweaks die de standaard installer eigenlijk mist, maar zo is t nu eenmaal.
je kunt ze samen gebruiken ja, doet t al paar dagen zonder problemen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het met de automatische refresh van de sources? Is dat iedere keer bij het openen, of...?
iPhone 2G, 8GB Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD Laatst gewijzigd door BadSide; 02-03-08 om 02:00. |
|
||||
|
||||
weet niet of er iemand hier last mee heeft maar he hetvolgende gelezen
dat cynthia blokkeert als je installer update What Kind Of Tree Are You?? |
|
||||
|
||||
heb de installer update gedaan en geen problemen bij mij
|
|
||||
|
||||
Citaat:
over bsd gesproken weet iemend waar ik die fake kan vinden verder is het een hele mooie app
|
||||
|
||||
daar zelfs heb ik nog geen probleem mee gehad
|
|
||||
|
||||
Cydia, het nieuwe alternatief voor Installer.app
|
|
|||
|
|||
hoe uninstall je hem????
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor BossPrefs: SBSettings [Cydia] | Bomans | Jailbreak apps en thema's | 113 | 06-03-09 19:14 |
|
|