//

theme gekocht en geeft 403 forbidden error

theme gekocht en geeft 403 forbidden error discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gisteren een theme gekocht via cydia maar kan hem niet downloaden . geeft telkens http/1.1 403 Forbidden error . met daarna een melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-11, 11:22
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard theme gekocht en geeft 403 forbidden error

ik heb gisteren een theme gekocht via cydia maar kan hem niet downloaden . geeft telkens http/1.1 403 Forbidden error .
met daarna een melding dat je ervoor moet betalen en als je betaalt hebt moet je naar saurik mailen . gisteren gemaild maar geen reactie .
als ik opnieuw naar het theme ga staat er "package oficially purchashed" maar telkens ik het wil installeren krijg ik die fout .

ook is het theme niet te vinden bij de packages die ik eerder aangekocht heb en is het bedrag wel via paypal afgeschreven .

iemand hier meer ervaring mee ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update naar .4.3.2 geeft hij error 1013 wat nu? superzemie Archief 2 27-04-11 19:45
[iPhone 3gs] iTunes10 geeft Error 9 Donstil iPhone algemeen 0 29-10-10 12:51
upgraden naar 4.1 geeft 1004 error blaugrana iPhone algemeen 14 17-10-10 23:23
In Tsjechië gekochte telefoon geeft error 23 Edgarvh iPhone algemeen 6 19-06-10 12:17
Theme´s downloaden error Frank Nusteen Jailbreak apps en thema's 0 22-03-08 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.