Bestaat dit? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 4 (IOS 4.2.1, gejailbreaked). Ik ben opzoek naar een app dat mij toelaat bepaalde instellingen te veranderen zodat bij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestaat dit?
Hallo, ik heb een iPhone 4 (IOS 4.2.1, gejailbreaked).
Ik ben opzoek naar een app dat mij toelaat bepaalde instellingen te veranderen zodat bij het inpluggen van de iphone aan een voedingsbron (bv in auto, in dock,...) mijn Bluetooth automatisch aangaat (ook schermverlichting blijft branden). Ik dacht dus aan een soort automatische SBSettings ofzo. Weet iemand of dit bestaat, en zoja welke app dit is? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Download SBSettings Autolock toggle
Er wordt nu geinstalleerd: - SBSettings Autolock toggle - SBSettings - Activator Na het installeeren even rebooten Ga nu naar Settings klik op Activator -> Anywhere -> Connected -> AutoLock Als je je apparaat nu aan de stroom legt, blijft het scherm altijd aan. Om dat automatisch te laten stopzetten, doe je het volgende. Activator -> Anywhere -> Disconnected -> AutoLock Hetzelfde riedeltje werkt natuurlijk ook voor Bluetooth. Succes! |
|
||||
|
||||
Klopt, maar het flauwe daarvan is dat als je hem 's nachts aan de lader hebt en hij staat aan, blijft het scherm de hele nacht branden.
|
||||
|
||||
Dan lock je hem toch gewoon? Hij gaat niet vanzelf aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestaat z'n app? | clinton123 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 02-04-11 14:28 |
Bestaat er een... | btfl | Archief | 3 | 25-01-10 13:40 |
Bestaat dit? | Rasz | iPhone Apps | 6 | 26-03-09 11:44 |
iPhone 3G Bestaat in 32Gig ! | Cedric_iphone | Archief | 18 | 08-06-08 21:04 |
|
|