//

Cydia crash

Cydia crash discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Doordat ik problemen had met het vinden van packages in cydia dacht ik dat het verstandig was om cydia opnieuw te installeren. Door middel van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-03-11, 16:40
polmke polmke is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 51
Angry Cydia crash

Doordat ik problemen had met het vinden van packages in cydia dacht ik dat het verstandig was om cydia opnieuw te installeren. Door middel van loader die ik van mijn jb nog op mijn tel had staan.

Daarom heb ik toen IN cydia de package cydia verwijderd. (in de hoop dat het programma dan helemaal weg was, en ik via loader het weer opnieuw kon installeren) Echter kreeg ik dus het probleem wat ik nu heb, cydia start niet meer op! Het programma opent even en dan keer ik weer terug naar het homescreen.

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd

installeren van deb files:

Installeer op je windows pc het programma WinSCP en op je telefoon via de Cydia store OpenSSH

Nu kan je verbinding maken, ip adres invullen van je iPhone (staat bij instellingen, Wi-Fi, druk op pijltje waar vinkje bij staat), Username = Root Wachtwoord =Alpine (verander dit ivm een worm die actief is, alpine is het standaard wachtwoord)

Zoek dan in de linker kolom het .deb bestand op en copy deze naar de rechterkant in /var/mobile
Open dan de terminal (zwart vierkant blokje in zoekbalk bovenin), druk op OK als daar om gevraagd wordt.

Nu kun je het bestand uitvoeren dmv het volgende in te type in het witte vakje:

dpkg -i <bestandsnaam>.deb (<- let op hoofdletters)

Respring (downloaden via Cydia)

en voila het bestand is geinstalleerd


autoinstallatie methode:
Plaats het .deb bestand via winSCP in var/root/Media/Cydia/AutoInstall (deze laatste waarschijnlijk even aanmaken)


Beide methodes lossen het probleem echter niet op. Heeft er iemand anders wel een oplossing voor mij? Alvast heel erg bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Cydia Crash?? xEVAx Jailbreak 6 10-05-11 21:43
cydia crash sanjay501 Jailbreak apps en thema's 11 04-11-10 23:26
Cydia Crash maltje Jailbreak apps en thema's 48 07-11-09 08:59
cydia crash! b00n Archief 7 24-08-09 07:24
Cydia Crash Louren Jailbreak apps en thema's 0 10-07-09 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.