veency iphone 2g en nog een vraag discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wil graag veency op de iphone 2g van mijn pa. maar de onderste 1,5 cm van het touchscreen doet het niet. nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
veency iphone 2g en nog een vraag
hallo,
ik wil graag veency op de iphone 2g van mijn pa. maar de onderste 1,5 cm van het touchscreen doet het niet. nu heb ik een .deb file gedownload en met winscp ( en openssh op de iphone) in de map autoinstall en herstart de iphone. via cydia lukt niet kan niet zoeken maar het werkt niet er gebeurt niks. hoe kan ik dit oplossen? en omdat ik de onderste gedeelte v.d iphone niet kan gebruiken is er een manier dat ik de slider van ontgrendelen naar boven kan plaatsen? het is een iphone 2g met een costum 3.1.3 firmware en cydia en rock |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
graag snel een reactie wegens beperkt internet (vakantie)
Laatst gewijzigd door nickholtus; 21-03-11 om 20:49. Reden: typefout |
|
|||
|
|||
Weet iemand het?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Te vinden in Cydia. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord maar door het touchscreen kan ik niet zoeken in cydia Of kan ik dit ook met een costum firmware mee installeren
|
|
|||
|
|||
je kan ook activator installeren en dan een knoppen combinatie voor unlocken van je lockscreen instellen
|
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iphone update en nog een vraag over itunes | konbao | iTunes | 3 | 23-10-09 19:21 |
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) | profit42 | iPhone Apps | 10 | 02-05-08 12:17 |
Toch nog een vraag aanschaf iPhone | dree | Archief | 7 | 09-10-07 15:14 |
|
|