//

Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone

Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPhone 3G en ik heb een vraagje is ik hèb een bestand via cydia gedownload maar nu staat er de heletijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-11, 11:20
mikevliemt mikevliemt is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 1
Standaard Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone

Hallo, ik heb een iPhone 3G en ik heb een vraagje is ik hèb een bestand via cydia gedownload maar nu staat er de heletijd een tekst van exit safe mode maar nu kan ik de tijd niet meer zien dus mijn vraag is hoe krijg ik die tekst weg ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-11, 11:35
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikevliemt Bekijk bericht
Hallo, ik heb een iPhone 3G en ik heb een vraagje is ik hèb een bestand via cydia gedownload maar nu staat er de heletijd een tekst van exit safe mode maar nu kan ik de tijd niet meer zien dus mijn vraag is hoe krijg ik die tekst weg ?
Dat bestand dat je hebt gedownload via Cydia, die moet je verwijderen.
Het is toch best logisch als je problemen hebt sinds je dat bestand hebt gedownload, dat het aan hem ligt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan ik ondanks jailbreak zien of mijn iphone gelockt is sjouke Overige providers Nederland 0 04-01-11 12:35
iPhone 3G: Hoe kan ik zien of mijn iPhone gelockt is geweest? Boele Unlock 10 29-10-10 19:19
Hoe kan ik zien dat mijn UDID is geregistreerd? memo06 Ontwikkelen voor iOS 13 17-04-10 18:16
kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? Anis Muziek, foto & video 0 08-09-09 23:53
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien gitano Muziek, foto & video 3 08-09-09 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.