iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Videobellen naar niet-iPhone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/87852-videobellen-naar-niet-iphone.html)

jpjdemaat 29-03-11 21:22

Videobellen naar niet-iPhone
 
Goedenavond,

Weet iemand een programma waarmee je kunt videobellen naar niet-iPhone zonder dat de ontvanger daarvoor een speciaal programma zoals Tango of Fring moet hebben geinstalleerd? Gewoon videobellen zeg maar?
Zijn er anders geinteresseerden om b.v. via Getacoder.com of vworker.com dit te laten ontwikkelen? Mogelijk kan op een of andere manier deze blokkade worden opgeheven, of een separate bel-applicatie worden ontwikkeld voor de iPhone.

gufra 29-03-11 21:24

Skype is handig ;)

jpjdemaat 30-03-11 08:33

Ik vrees dat ik daarmee niet kan bellen naar niet-Skyper's.:(

oxxi 30-03-11 11:24

hmmmm...???

oxxi 30-03-11 11:25

je hebt toch ook een viop versie voor de iphone. alleen k weet ff niet meer hoe die heet. miss moet je die maar is ff probeeren

oxxi 30-03-11 11:26

viop = voip

jpjdemaat 30-03-11 12:17

Oxxi,

Even een vraag. Begrijp ik uit je reacties dat je vanuit je Skype-app op je iPhone kunt beeldbellen met andere niet-iPhone's zonder Skype, Tango e.d.?

Groet,

JP

oxxi 30-03-11 14:41

nee nee volgens mij gaat dat niet met skype. met skype op je iphone kun je naar elk andere skype acount bellen. pc, iphone maakt niet uit.

maar met facetime moet het in de toekomst lukken wat jij wilt..
maar op het moment is het nog niet mogelijk om met je i4 naar andere toestellen te beeldbellen..

jpjdemaat 30-03-11 14:59

Ik heb ook al rondgespeurd, maar inderdaad nog geen oplossing hiervoor gevonden. Verbaast me eigenlijk, ik had verwacht (en wellicht gehoopt) dat er al een app voor was.

oxxi 31-03-11 07:12

naja het wat je nu kan gebruiken is facetime, maja dat is ook allen maar voor de iphone. helaas zult nog fftjes moeten w8...

jpjdemaat 03-04-11 20:37

Zijn er hier geinteresseerden om d.m.v. een opdracht via bv. Vworker.com een app te laten maken waarmee videobellen mogelijk wordt via 3G naar niet-iPhone's?

macron 03-04-11 20:54

met Skype kun je wel degelijk video bellen met iPhone 4.

jpjdemaat 03-04-11 21:54

Met Skype kun je niet beeldbellen naar een mobiele telefoon zonder Spype geinstalleerd. Ik speur naar een app/methode om regulier te beeldbellen naar niet-iPhone (zonder Skype of soortgelijke alternatieven als Tango of Fring).

Dejive 05-04-11 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macron (Bericht 659130)
met Skype kun je wel degelijk video bellen met iPhone 4.

Ja, maar dat is zijn vraag niet.

jpjdemaat 06-04-11 16:13

Ik doe even een tweede poging: zij er hier aanwezigen die het leuk vinden om gezamenlijk een app te laten maken waarmee "gewoon" videobellen mogelijk wordt?
Ik heb twee maal een app laten maken via vworker.com en dat is me goed bevallen.

iPhone3G_Olé 07-04-11 11:38

Je hebt sowiso een programma nodig bij de ontvanger.

jpjdemaat 07-04-11 13:41

Waarom zou dat het geval moeten zijn, de iPhone lijkt me technisch in staat om 'gewoon' te videobellen. Ok, met wellicht een speciale bel-app, maar toch.

iPhone3G_Olé 07-04-11 15:09

Videobellen is niet iets algemeen dat over een net verspreid wordt zoals bellen, maar er zijn verschillende 'netwerken' die allemaal over internet gaan.

jpjdemaat 07-04-11 15:17

Ik heb opzoek naar een app voor de iPhone die kan videobellen over 3G met andere toestellen, zoals met toestellen van bv. Nokia of Samsung i.c. niet-iPhones.
FaceTime heeft blijkbaar ergens een check ingebouwd, waardoor hij geen contact wil of kan leggen met andere merkentoestellen.

charlieholvoet 07-04-11 15:22

Mijn nokia (E70) kon al videobellen 4 of 5 jaar geleden... Apple zal wel weer één of andere reden hebben waarom ze dit niet toelaten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.