iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   bestaat z'n app? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/87893-bestaat-z-n-app.html)

clinton123 30-03-11 13:49

bestaat z'n app?
 
Hallo iedereen!

Ik heb me rot gezocht op het internet, verschillende apps geprobeerd, maar alles leidde niet tot succes.

Wat ik zoek:

Een app, waarmee je letterlijk alles kan aanpassen en dit in verschillende profielen stoppen. Bijv:

Profiel 1: Berichten van sommige personen blokkeren, nummers blokkeren, foto's verbergen, app's verbergen, achtergrond wisselt, email instellingen wijzigen, agenda punten wijzigen, contactpersonen wijzigen (eerst stond een naam wel in nu bijv niet).

Profiel 2 : heeft weer allemaal andere instellingen, bijv, watsapp is wel beschikbaar (bij profiel 1 niet) etc.

Dus in feite (droom scenario) Je start je iphone op, je toets een code 2222 Profiel 2 start op, je toets code 1111 profiel 1 start op.

Het is volgens mij te veel gevraagd, maar wie weet, op de PC kan het, wrm niet op mijn iphone? :)

colliehome 30-03-11 13:59

Hoe noemt de app op je PC dan dat we een duidelijk beeld kunnen vormen. Alhoewel je wel wat veel vraagt vrees ik

ButcherJF 31-03-11 05:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 657526)
Hoe noemt de app op je PC dan dat we een duidelijk beeld kunnen vormen. Alhoewel je wel wat veel vraagt vrees ik

Ik denk niet dat het een app is maar dat er op de pc verschillende gebruikers zijn aangemaakt, ieder met andere applicaties en instellingen.

Venom 31-03-11 09:05

Je bedoelt dus een app waarbij je net zoals in Windows verschillende gebruikers kunt aanmaken die ieder in een eigen omgeving kunnen werken? Bij mijn weten is hier geen app voor te vinden en als er al zoiets zou zijn dan zou het middels een jailbreak moeten zijn aangezien apple niet toestaat het toegangsscherm van de iPhone te wijzigen.

Pl0xs 31-03-11 10:22

Dit gaat nooit lukken met 1 enkele app.
Je zal je iPhone ook moeten jailbreaken wil je alle opgenoemde dingen kunnen.

ballegooier 31-03-11 10:25

Welke (smart)phone kan dit dan eigenlijk wel?

XIII 31-03-11 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 657914)
Welke (smart)phone kan dit dan eigenlijk wel?

Waarschijnlijk geen, omdat een smartphone als een personal device wordt gezien.

Bij tablets ligt dat anders, al snap ik dat Apple liever aan ieder gezinslid een iPad verkoopt...

leontjuh1 31-03-11 14:42

Ach, laten we hopen dat Apple in iOS 5 zoiets heeft toegepast :)
Iets meer on-topic, volgens mij hebben sommige Android-toestellen zoiets (of iets wat er op lijkt, een 'personal mode' en een die iedereen mag zien)

clinton123 02-04-11 13:28

Bedankt allen!

Ik bedoelde indd iets als gebruikers op je pc dat je steeds in een andere omgeving kan werken. Het kan op de pc met r4u system customize, WinX, windowsblinds..

Dat van android lijkt me wel vet! Miss toch stom dat ik een iphone had gehaald.

Maargoed, dat betekent dus de nodige wachtwoorden en hide apps.

Vind die smartphone niet zo smart meer :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.