iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Themes op 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8832-themes-op-1-1-4-a.html)

fabulaus 05-03-08 19:37

Themes op 1.1.4
 
Ik heb een 1.1.4 8gb iPhone en nu wil ik graag een ander theme. Ik heb via installer summerboard geinstalleerd en enkele themes gedownload. Met summerboard heb ik al wel de home wall paper kunnen veranderen maar ik wil nu ook de iconen kunnen veranderen in wat strakkere iconen. Via de installer heb ik al verschillende themes gedownload maar als ik in Summerboard op de themes knop druk krijg ik een lege pagina te zien.

Hoe krijg ik het voor elkaar om toch een ander theme te krijgen?

sjoran 05-03-08 19:44

Probeer het theme eens handmatig, via bv. fugu, erop te zetten.....mischien staan ze in de verkeerde map.......

Welke map je precies moet hebben staat wel ergens op het forum......

Nikooos 05-03-08 19:54

in de wiki inderdaad en dan kijken bij summerboard theme maken. Daar staat de goeie map. Ff kijken of het daar goed staat.

Moet gewoon werken met summerboard en 1.1.4 want dat heb ik namelijk ook.

Nilles 06-03-08 13:43

Ik zit ook op 1.1.4 en het vreemde is dat ik wel themes voor summerboard kan installeren maar als ik ze wil deinstalleren krijg ik de melding dat ze alleen voor 1.1.1 of 1.1.2 geschikt zijn :S

sjoran 06-03-08 14:45

HHhmmm das vreemd...... ma zou als ik jou was even handmatig kijken in welke map ze staan ( of horen te staan) en ze zo verwijderen.......... en daarna de themes die je graag wilt erin plaatsen....anders ff summerboard opnieuw installeren......Kan nl. zijn dat je geupdate hebt ipv een restore en het daardoor fout gaat

geurt 08-03-08 12:20

Klopt, en om het goed te laten werken was een reset van het springboard niet genoeg, pas na een reboot werkte het na behoren

cheiz 08-03-08 15:19

ik heb ipod touch 1.1.4 en bij mij deed hij het ook niet maar je moet hem eerst helemaal uit zetten (rode balkje enz.) en dan weer aan!

merijnvld 12-03-08 21:14

kan iemand mij vertellen hoe het kan dat als ik themes download en ik kijk erna in summerboard bij themes dat ik er geen een zie staan. ook na het restarten van summerboard of mijn Iphone staat er nog niets. Heb echt al veel gelezen hier maar kom er maar niet uit.

Nikooos 12-03-08 23:48

Heb je ze in de goede map gezet? Of download je via installer?

fabulaus 13-03-08 00:21

Waarschijnlijk via Installer, net zoals ik deed. Moet dus handmatig en dan zelf in de juiste map zetten, dan werkt het wel. Zie wikki en vergeet geen back up van de originals te bewaren.

merijnvld 13-03-08 09:57

beide, ik heb en themes via winscp proberen toe te voegen maar ik kom heel de map van summerboard niet in, die kan hij niet openen, en daar kan ik ook niets in slepen ofzo. en via installer downloaden als ik dan bij themes kijk staat er niets, ook niet na reboot iphone.

Hosley 13-03-08 19:58

Ik heb dus ook themes via Installer erop gezet, maar zie ze in Summerboard niet staan. Echt staan zijn ze wel in de map via WinSCP te zien, vreemd...

Deze map dus: var/root/Library/SummerBoard/Themes

ControlSje 14-03-08 23:57

De onderstaande commando's zouden de problemen met SummerBoard moeten oplossen
Code:

cp -r /private/var/root/Library/SummerBoard/* /private/var/mobile/Library/SummerBoard
mv /private/var/root/Library/SummerBoard /private/var/root/Library/SummerBoard_backup
ln -s /private/var/mobile/Library/SummerBoard /private/var/root/Library/SummerBoard

Eventueel de Themas onder de folder Themes 0777 rechten geven als ze het niet goed doen.

Armando 16-03-08 11:57

Er is geen andere manier om dit op te lossen dan Winscp?

EN-IS 16-03-08 21:45

Hej mensen, ik ben op zoek naar deze thema? Iemand die het herkent ? :)

http://www.iphoned.nl/wp-content/upl...8/03/lauwe.jpg

Nikooos 17-03-08 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS (Bericht 82914)
Hej mensen, ik ben op zoek naar deze thema? Iemand die het herkent ? :)

http://www.iphoned.nl/wp-content/upl...8/03/lauwe.jpg

ik weet niet of je er wat aan hebt, maar toevallig heb ik net op fok geantwoord..

EN-IS 17-03-08 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 83175)
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar toevallig heb ik net op fok geantwoord..

Cool bedankt, dan ga ik even kijken bij modmyifone! :) Misschien dat ik em daar kan vinden!

//Edit
Ik heb het gevonden :)
ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more - Downloads - Face
Moet em volgens mij handmatig op de iPhone zetten maar dat zal geen probleem moeten zijn! Bedankt man!

RoniSize 20-03-08 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 82002)
De onderstaande commando's zouden de problemen met SummerBoard moeten oplossen
Code:

cp -r /private/var/root/Library/SummerBoard/* /private/var/mobile/Library/SummerBoard
mv /private/var/root/Library/SummerBoard /private/var/root/Library/SummerBoard_backup
ln -s /private/var/mobile/Library/SummerBoard /private/var/root/Library/SummerBoard

Eventueel de Themas onder de folder Themes 0777 rechten geven als ze het niet goed doen.

Kan iemand mij uitleggen hoe je zo'n commando geeft!?!? Zie nu de thema's wel in de juiste mappen staan, maar pagina blijft leeg, zoals hierboven ook meerdere malen uitgelegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.