Cydia start niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone 4.3 gejailbraked krijg het cydia app op beeld gaat open en sluit meteen af; hoe zou ik dat verhelpen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4.3 gejailbraked
iphone 4.3 gejailbraked krijg het cydia app op beeld gaat open en sluit meteen af;
hoe zou ik dat verhelpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nu de discussies van hierboven doorleest lukt het allemaal ! Succses ermee |
|
|||
|
|||
begrijpen kun jij het helemaal niet want jou antwoord in nog niet eens in de richting van vraag.
grapjas |
|
|||
|
|||
Mocht het bij iemand nog voorkomen. hier de oplossing welke ik ook in andere topics heb gepost en voor de iPhone van mijn vriendin heeft gewerkt.
OPLOSSING: Maak een reservekopie van je iDevice, herstel de iDevice naar fabrieksinstellingen, zet de reservekopie terug en voer hierna de jailbreak nogmaals uit. |
|
|||
|
|||
Nog een vraagje: wat is de beste volgorde? Reservekopie terug, dan jailbreaken of eerst jailbreaken, dan reservekopie terugzetten?
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden | Mischa84 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 16:24 |
Cydia start niet meer op | Guest-20191128132130 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-12-10 12:47 |
Cydia start niet op!! | devendra | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-11-10 17:49 |
Cydia start niet op. | IphoneMitchell | Archief | 4 | 16-09-09 21:29 |
Cydia start niet meer op. | Ducosebel | Archief | 2 | 30-08-09 10:30 |
|
|