iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   beatphone problemen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8852-beatphone-problemen.html)

Jonko JR 06-03-08 01:19

beatphone problemen
 
hey peepz

ik heb beatphone gedown via install de eerste 3,4 x lukte het niet om te downloaden. maar nou heb ik hem er op staan maar als ik hem open dan doet ie nix krijg alleen de startscherm tezien, en de gitaar spelletje kan ik helemaal niet downloaden.

suggesties?

heb 1.1.3

Groetjes

jdj86 06-03-08 14:52

hey Jonko JR

ik heb ook beatphone gehad op firmware 1.1.2

daar deed hij het wel op alleen wat een zacht geluid komt erop .

en de guitar speel wel gewoon bij mij ,

ken je verder denk ik ook niet helpen ..

jantjuh 07-03-08 08:54

die hele beatphone werkt niet meer sinds 113 bij mij

truckdiver 07-03-08 09:09

kan zijn dat die nog niet werkt op de 1,1,3 en 1,1,4.
heb je de laatste versie erop gezet?
I·lusió » BeatPhone
onderaan de pagina staan wat oplossingen te lezen

Nikooos 07-03-08 10:01

Misschien is Drummer wel een beter idee om te gebruiken?

Grample 07-03-08 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 77854)
Misschien is Drummer wel een beter idee om te gebruiken?

Inderdaad, werkt prima met 1.1.4 en heeft meer functies :)

jantjuh 07-03-08 10:52

Nou ik had idd de laatste versie niet maar die geeft net zoveel problemen dus programma maar weggedaan het was leuk geprobeerd dan idd maar drummer gebruiken maarja is toch niet hetzelfde he kan geen loops spelen bv

jantjuh 07-03-08 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 77863)
Inderdaad, werkt prima met 1.1.4 en heeft meer functies :)

Hoezo heeft drummer meer funkties dan ?
gewoon 15 knopjes die je in kan drukken voor de rest kan je er niks mee en dit kan je allemaal met beatphone =
Features, Notes and Tips
  • 15 pads : one-shot pads, loop pads. Possibility to switch between functionalities with function pads
  • 3 function pads : set/unset loop, set/unset strudder on loops, BPM tap adjust
  • Pattern editor “Grid Sequencer”
  • Kit selection
  • Samples in “any” format : WAV, AIFF, …
  • Output at 44.1kHz, 16-bits
  • Up to 256 samples polyphony
lijken mij een beetje meer funkties kweetniet ;)

Jonko JR 07-03-08 14:44

waar kan ik die drummer vinden dan, want hij staat bij mij niet tussen install????
heeft iemand die beatphone op 113 dan?

Jonko JR 16-03-08 13:55

alles werkt gesmeerd nou :D:D

heb alle 3 de apps nou op mn phone en werkt perfect (piano,drummer en gitaar)
alleen jammer dat je niet mee kan spelen tijdens het luisteren van muziek op je telefoon en dat je niet op kan slaan wat je gespeeld heb..

ik las ergens dat je eerst BSD Subsystem moest installeren en dat heb ik gedaan, daarna weer geprobeerd te installeren en na 2 x lukte het:eek::D

thanx voor de moeite

koekie 15-04-08 20:32

Hallo, ik heb gisteren ook de beatphone proberen te installeren en hij staat wel op mijn scherm maar als ik hem aanklik krijg ik gedurende 1 seconde een wazig schermpje te zien en dan springt hij terug naar het eerste originele scherm met alle icoontjes. Ik ben gaan kijken in mijn uninstallijstje en daar staat hij niet in, met als resultaat dat ik hem er ook niet terug af krijg. Nu heb ik zelfs de source macminicolo enz eraf gegooid, beatphone was via deze source in mijn installerslijst gekomen maar zelfs nu staat het logo van de beatphone nog op mijn scherm en nog steeds werkt hij niet. Mijn iphone doet ook een beetje raar. Ook refreshen en volledig uitzetten helpt niet. Kan iemand me helpen, hoe zou ik de beatphone eraf kunnen krijgen? :o

Lorsk8 15-04-08 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekie (Bericht 99066)
Hallo, ik heb gisteren ook de beatphone proberen te installeren en hij staat wel op mijn scherm maar als ik hem aanklik krijg ik gedurende 1 seconde een wazig schermpje te zien en dan springt hij terug naar het eerste originele scherm met alle icoontjes. Ik ben gaan kijken in mijn uninstallijstje en daar staat hij niet in, met als resultaat dat ik hem er ook niet terug af krijg. Nu heb ik zelfs de source macminicolo enz eraf gegooid, beatphone was via deze source in mijn installerslijst gekomen maar zelfs nu staat het logo van de beatphone nog op mijn scherm en nog steeds werkt hij niet. Mijn iphone doet ook een beetje raar. Ook refreshen en volledig uitzetten helpt niet. Kan iemand me helpen, hoe zou ik de beatphone eraf kunnen krijgen? :o

Met WinSCP in je IPhone gaan en beatphone.app uit de Applications map verwijderen ;)

koekie 15-04-08 21:48

Ok ga ik onmiddelijke proberen, alleen zal wel wat zoeken zijn want heb tot hiertoe altijd alles via installer gedaan en nog nooit via winscp gewerkt, alvast bedankt voor de tip!

koekie 15-04-08 22:01

Is gelukt hoor via winscp, eindelijk van die verdomde beatphone verlost, ontzettend bedankt!:)

Lorsk8 15-04-08 22:13

Geen dank :)
@ Koekie: Ik heb eerst ook een videotutorialtje gemaakt voor winscp: YouTube - IPhone FTP (WinSCP) Tutorial
Let er wel op dat het wachtwoord alpine is ipv elpine, foutje in de video :S

Janh078 11-05-08 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekie (Bericht 99066)
Hallo, ik heb gisteren ook de beatphone proberen te installeren en hij staat wel op mijn scherm maar als ik hem aanklik krijg ik gedurende 1 seconde een wazig schermpje te zien en dan springt hij terug naar het eerste originele scherm met alle icoontjes. Ik ben gaan kijken in mijn uninstallijstje en daar staat hij niet in, met als resultaat dat ik hem er ook niet terug af krijg. Nu heb ik zelfs de source macminicolo enz eraf gegooid, beatphone was via deze source in mijn installerslijst gekomen maar zelfs nu staat het logo van de beatphone nog op mijn scherm en nog steeds werkt hij niet. Mijn iphone doet ook een beetje raar. Ook refreshen en volledig uitzetten helpt niet. Kan iemand me helpen, hoe zou ik de beatphone eraf kunnen krijgen? :o


dit probleem had ik ook. ik heb het er gelukkig af kunnen krijgen..
ik heb overigens wel vele problemen met taptap revolution.. hij valt uit na 1 liedje gespeelt te hebben enzo. wel heel jammer. wat zou ik hier aan kunnen doen?(sorry, offtopic, maargoed)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.